+380 44 538-00-06 многоканальный

Рішення Smiddle підвищують ефективність контакт-центрів

Рішення Smiddle підвищують ефективність контакт-центрів

Українська компанія Smiddle спеціалізується на розробці програмних продуктів для контакт-центрів. Маючи статус партнера Cisco, розробляє програмні рішення, що повністю сумісні з продуктами Cisco та забезпечують для них додаткові можливості.

Так Smiddle Speech Recognition гарантує високу якість запису телефонних розмов та оперування отриманими даними. Серед можливостей цього рішення:

  • розпізнання різних звукових доріжок і формування текстового файлу у вигляді діалогу,
  • синхронізація курсору запису і розпізнаного тексту,
  • розпізнання аудіозапису розмови в фоновому режимі,
  • позначення ключових слів у тексті,
  • швидкий пошук та аналітика за записом.

Smiddle Voice ID дає змогу ідентифікувати абонента в онлайн-режимі використовуючи унікальні параметри його голосу. У разі інтеграції контакт-центру та CRM можна одночасно збагачувати голосовий зліпок й актуалізувати його.

Для замовлення консультації та демоверсій запрошуємо звертатися за адресою: cisco@megatrade.ua.


 ►  Детальніше про виробника та ТМ Smiddle 




Поделиться:

назад к списку