Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє
Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє
Понад 18 мільйонів користувачів на понад 190 ринках світу довіряють Webex Calling від Cisco за надійність корпоративного рівня, гнучкість, безпеку та інновації в сфері штучного інтелекту
За матеріалами Амея Парандекара (Amey Parandekar), blog.webex.com
Підтримуючи 99,999% SLA, Webex Calling забезпечує продуктивність, необхідну для критично важливого зв’язку в будь-якій моделі розгортання. У цьому матеріалі — про останні інновації, що визначають майбутнє Webex Calling.
Незабаром у Webex також з’явиться функція допомоги клієнтам під час дзвінків:
Інтеграція стала ще кращою завдяки:
Cisco також впроваджує функцію PSTN Trunking, яка спрощує підключення CUCM або будь-якої іншої системи on-premises до Webex Calling. Ця нова функція дає змогу компаніям підключатися до хмарної телефонної мережі загального користування через 30+ сертифікованих постачальників послуг зв’язку, що допомагає скоротити витрати, спростити інфраструктуру і підвищити гнучкість.
І це тільки початок! У найближчому майбутньому очікується ще більше інновацій в Cisco Unified Communications Manager, які будуть представлені на WebexOne 2025, тож стежте за новинами!
Підтримуючи 99,999% SLA, Webex Calling забезпечує продуктивність, необхідну для критично важливого зв’язку в будь-якій моделі розгортання. У цьому матеріалі — про останні інновації, що визначають майбутнє Webex Calling.
Більш інтелектуальна взаємодія з клієнтами з Webex Calling
Cisco зосереджена на впровадженні інновацій на основі штучного інтелекту (ШІ), що допомагають компаніям ефективніше керувати взаємодією з клієнтами, підвищувати їхню задоволеність і оптимізувати операції. Нижче — кілька цікавих анонсів у цій сфері.AI Receptionist: віртуальний ресепшн, який завжди на зв'язку
Рішення AI Receptionist для Webex Calling — це інтелектуальний віртуальний асистент, розроблений для оптимізації рутинної взаємодії з клієнтами за умовною реєстраційною стійкою. Він може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців або ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання, дозволяючи працівникам зосередитися на більш складних і важливих контактах з клієнтами. AI Receptionist буде доступний уже в цьому році як доповнення до Webex Calling.AI Receptionist: віртуальний асистент, який завжди на зв'язку
Новітній інструмент, що виконує роль віртуальної реєстраційної стійки, може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців чи ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання
Інноваціний Webex Calling Customer Assist
Уперше представлений на конференції Enterprise Connect 2025, Webex Calling Customer Assist стає ще потужнішим. Функція Text Queues, що буде доступна у вигляді бета-версії в першій половині 2026 року, дасть змогу операторам взаємодіяти з клієнтами за допомогою текстових повідомлень з програми Webex, що ідеально підходить для обміну посиланнями, адресами, запрошеннями на зустрічі тощо.Незабаром у Webex також з’явиться функція допомоги клієнтам під час дзвінків:
- ШІ-асистент для агентів. Пропонує підтримку в режимі реального часу та інформацію для більш ефективної роботи операторів.
- Запис черги викликів. Забезпечує кращу якість обслуговування та дотримання нормативних вимог.
- Виклик одним натисканням кнопки. Клієнти можуть зв’язатися з компанією безпосередньо з вебсайту за допомогою потужного SDK від Cisco — без необхідності входу в систему, додаткових ліцензій або автентифікації. Це швидко, просто і безперебійно.
Поліпшена інтеграція з Microsoft Teams
За допомогою Cisco Call для Microsoft Teams організації можуть забезпечити безперебійну роботу з голосовими дзвінками корпоративного рівня безпосередньо в інтерфейсі Teams
Інтеграція з Microsoft Teams
Організації, які застосовують Microsoft Teams для нарад і обміну повідомленнями, можуть скористатися інструментом Cisco Call для Microsoft Teams, адже він гарантує якісний голосовий зв’язок.Інтеграція стала ще кращою завдяки:
- транскрипції голосової пошти на основі ШІ;
- покращеній безперебійній роботі з єдиним застосунком;
- вдосконаленим сповіщенням через Cisco Call Bot і позначкам сповіщень на бічній панелі;
- інтеграції зі службами типу E911;
- легкому доступу до Calling Dock, Webex Calling Customer Assist та Webex Attendant Console.
Постійні інновації для локальних розгортань
Маючи понад 30 мільйонів користувачів Cisco Unified Communications Manager (CUCM) у всьому світі, Cisco підтримує та впроваджує інноваційні технології для систем об’єднаних комунікацій on-premises. Протягом наступних 12 місяців Cisco випустить CUCM 15 SU3 і SU4, які принесуть важливі поліпшення, включаючи розширену підтримку гіпервізорів Nutanix і NFVIS.Cisco також впроваджує функцію PSTN Trunking, яка спрощує підключення CUCM або будь-якої іншої системи on-premises до Webex Calling. Ця нова функція дає змогу компаніям підключатися до хмарної телефонної мережі загального користування через 30+ сертифікованих постачальників послуг зв’язку, що допомагає скоротити витрати, спростити інфраструктуру і підвищити гнучкість.
І це тільки початок! У найближчому майбутньому очікується ще більше інновацій в Cisco Unified Communications Manager, які будуть представлені на WebexOne 2025, тож стежте за новинами!
Детальну інформацію про можливості Cisco Webex можна отримати у офіційного дистриб’ютора в Україні — компанії Мегатрейд: cisco@megatrade.ua (044) 538–00–06
5 причин «ЗА» відеоконференції через Webex App
Інновації на базі ШІ у Webex Suite