Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє
Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє
Понад 18 мільйонів користувачів на понад 190 ринках світу довіряють Webex Calling від Cisco за надійність корпоративного рівня, гнучкість, безпеку та інновації в сфері штучного інтелекту. Погляньмо на останніі інновації, що визначають майбутнє Webex Calling.
За матеріалами Амея Парандекара (Amey Parandekar), blog.webex.com
Уперше представлений на конференції Enterprise Connect 2025, Webex Calling Customer Assist стає ще потужнішим. Функція Text Queues, що буде доступна у вигляді бета-версії в першій половині 2026 року, дасть змогу операторам взаємодіяти з клієнтами за допомогою текстових повідомлень з програми Webex, що ідеально підходить для обміну посиланнями, адресами, запрошеннями на зустрічі тощо.
Незабаром у Webex також з’явиться функція допомоги клієнтам під час дзвінків:
Інтеграція стала ще кращою завдяки:

Cisco також впроваджує функцію PSTN Trunking, яка спрощує підключення CUCM або будь-якої іншої системи on-premises до Webex Calling. Ця нова функція дає змогу компаніям підключатися до хмарної телефонної мережі загального користування через 30+ сертифікованих постачальників послуг зв’язку, що допомагає скоротити витрати, спростити інфраструктуру і підвищити гнучкість.
І це тільки початок! У найближчому майбутньому очікується ще більше інновацій в Cisco Unified Communications Manager, які будуть представлені на WebexOne 2025, тож стежте за новинами!
Що таке Cisco Webex Calling?
Webex Calling — це SaaS-платформа для дзвінків, яка повністю розміщена в хмарі. Це означає, що власнику не треба турбуватися про витрати та проблеми, пов'язані з керуванням локальною телефонною системою. Цей тип послуги ідеально підходить для малих та середніх підприємств, адже надає всі найкращі можливості для дзвінків, які щодня потрібні офісним працівникам! Підтримуючи 99,999% SLA, Webex Calling забезпечує продуктивність, необхідну для критично важливого зв’язку в будь-якій моделі розгортання. Cisco запевняє, що підтримуватиме хмару Webex, щоб компанії мали можливість зосереджуватися на найважливішому.Більш інтелектуальна взаємодія з клієнтами з Webex Calling
Cisco зосереджена на впровадженні інновацій на основі штучного інтелекту (ШІ), що допомагають компаніям ефективніше керувати взаємодією з клієнтами, підвищувати їхню задоволеність і оптимізувати операції. Нижче — кілька цікавих анонсів у цій сфері.AI Receptionist: віртуальний ресепшн, який завжди на зв'язку
Рішення AI Receptionist для Webex Calling — це інтелектуальний віртуальний асистент, розроблений для оптимізації рутинної взаємодії з клієнтами за умовною реєстраційною стійкою. Він може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців або ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання, дозволяючи працівникам зосередитися на більш складних і важливих контактах з клієнтами. AI Receptionist буде доступний уже в цьому році як доповнення до Webex Calling.AI Receptionist: віртуальний асистент, який завжди на зв'язку
Новітній інструмент, що виконує роль віртуальної реєстраційної стійки, може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців чи ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання
Інноваціний Webex Calling Customer Assist
Уперше представлений на конференції Enterprise Connect 2025, Webex Calling Customer Assist стає ще потужнішим. Функція Text Queues, що буде доступна у вигляді бета-версії в першій половині 2026 року, дасть змогу операторам взаємодіяти з клієнтами за допомогою текстових повідомлень з програми Webex, що ідеально підходить для обміну посиланнями, адресами, запрошеннями на зустрічі тощо.Незабаром у Webex також з’явиться функція допомоги клієнтам під час дзвінків:
- ШІ-асистент для агентів. Пропонує підтримку в режимі реального часу та інформацію для більш ефективної роботи операторів.
- Запис черги викликів. Забезпечує кращу якість обслуговування та дотримання нормативних вимог.
- Виклик одним натисканням кнопки. Клієнти можуть зв’язатися з компанією безпосередньо з вебсайту за допомогою функціонального SDK від Cisco без необхідності входу в систему, додаткових ліцензій або автентифікації. Це швидко, просто і безперебійно.
Поліпшена інтеграція з Microsoft Teams
За допомогою Cisco Call для Microsoft Teams організації можуть забезпечити безперебійну роботу з голосовими дзвінками корпоративного рівня безпосередньо в інтерфейсі Teams
Інтеграція з Microsoft Teams
Організації, які застосовують Microsoft Teams для нарад і обміну повідомленнями, можуть скористатися інструментом Cisco Call для Microsoft Teams, адже він гарантує якісний голосовий зв’язок.Інтеграція стала ще кращою завдяки:
- транскрипції голосової пошти на основі ШІ;
- покращеній безперебійній роботі з єдиним застосунком;
- вдосконаленим сповіщенням через Cisco Call Bot і позначкам сповіщень на бічній панелі;
- інтеграції зі службами типу E911;
- легкому доступу до Calling Dock, Webex Calling Customer Assist та Webex Attendant Console.

Постійні інновації для локальних розгортань
Маючи понад 30 мільйонів користувачів Cisco Unified Communications Manager (CUCM) у всьому світі, Cisco підтримує та впроваджує інноваційні технології для систем об’єднаних комунікацій on-premises. Протягом наступних 12 місяців Cisco випустить CUCM 15 SU3 і SU4, які принесуть важливі поліпшення, включаючи розширену підтримку гіпервізорів Nutanix і NFVIS.Cisco також впроваджує функцію PSTN Trunking, яка спрощує підключення CUCM або будь-якої іншої системи on-premises до Webex Calling. Ця нова функція дає змогу компаніям підключатися до хмарної телефонної мережі загального користування через 30+ сертифікованих постачальників послуг зв’язку, що допомагає скоротити витрати, спростити інфраструктуру і підвищити гнучкість.
І це тільки початок! У найближчому майбутньому очікується ще більше інновацій в Cisco Unified Communications Manager, які будуть представлені на WebexOne 2025, тож стежте за новинами!
Детальну інформацію про можливості Cisco Webex можна отримати у офіційного дистриб’ютора в Україні — компанії Мегатрейд: cisco@megatrade.ua (044) 538–00–06
5 причин «ЗА» відеоконференції через Webex App
15 найкращих практик підвищення рівня обслуговування клієнтів кол-центру
Інновації на базі ШІ у Webex Suite