• Стати партнером
  • Акції для партнерів
  • Де купити
  • ...
    Увійти
    0
    Кошик порожній
    UA UA
    EN EN
    +380 44 538 00 06
    Сервісний центр+380 44 585 09 11
    office@megatrade.ua
    Мегатрейд
    • Про компанію
    • Представництва
    • Контакти
    • Вакансії
    • Новини
    Каталог
    • За категоріями
      • Активне мережне обладнання
      • Системи зберігання даних
      • Серверне обладнання
      • Програмне забезпечення
      • Комплексні системи безпеки
      • Кабельні системи та аксесуари
      • Електрофурнітура
      • Інструменти та тестери
      • Телекомунікаційні шафи
      • Гарантоване електроживлення
      • Автономне електрозабезпечення
      • Електрозарядні станції для авто
      • Системи охолодження
      • Обладнання для друку
      • Післядрукарське обладнання
      • Маркування та ідентифікація
      • Сканери
      • Інтерактивні дошки
      • Оптичні прилади
      • Товари для силових структур
    • За виробниками
      • Acronis
      • AEM
      • Anker
      • Asustor
      • Aten
      • Automation Anywhere
      • Biosol
      • Bluetti
      • Choetech
      • Cisco
      • Cisco MSLA
      • Conteg
      • Delta
      • Elinta Charge
      • Emsisoft
      • EnGenius Networks
      • Es-te
      • Grafcut
      • Hewlett Packard Enterprise
      • Hirsch
      • IDentyTech
      • Iecho
      • IEETeK
      • Image Access
      • Klein Tools
      • Lande
      • March Networks
      • Microsoft SPLA
      • Milesight
      • MLV ApS
      • Mohr
      • Morgana Systems Limited
      • NetApp
      • Norden
      • NVent Schroff
      • Panduit
      • Planet
      • Radware
      • Reblaze
      • Ricoh
      • Ruckus Wireless
      • Ruijie
      • Simon
      • Synology Inc.
      • Talegent
      • Tauler
      • Teltonika
      • Uchida
      • Valiani
      • Vivid
      • Xeikon
      • ZoomCharts
    • Де купити
    Сервісний центр
    Партнерам
    • Акції
    • Новини виробників
    • Огляд рішень
    • Як стати партнером
    Контакти
    Ще
      Мегатрейд
      Меню  
      • Мегатрейд
        • Про компанію
        • Представництва
        • Контакти
        • Вакансії
        • Новини
      • Каталог
        • За категоріями
        • За виробниками
        • Де купити
      • Сервісний центр
        • Віддати у ремонт
        • Про сервісний центр
        • Послуги
        • Ціни
        • Контакти
      • Партнерам
        • Акції
        • Новини виробників
        • Огляд рішень
        • Як стати партнером
      • Контакти
      +380 44 538 00 06
      Увійти
      0
      Кошик порожній
      UA UA
      EN EN
      Мегатрейд
      Порівняння0 Відкладені 0 Кошик 0
      Телефони
      +380 44 538 00 06Телефон
      +380 44 585 09 11Сервісний центр
      office@megatrade.ua
      • Мегатрейд
        • Назад
        • Мегатрейд
        • Про компанію
        • Представництва
        • Контакти
        • Вакансії
        • Новини
      • Каталог
        • Назад
        • Каталог
        • За категоріями
          • Назад
          • За категоріями
          • Активне мережне обладнання
          • Системи зберігання даних
          • Серверне обладнання
          • Програмне забезпечення
          • Комплексні системи безпеки
          • Кабельні системи та аксесуари
          • Електрофурнітура
          • Інструменти та тестери
          • Телекомунікаційні шафи
          • Гарантоване електроживлення
          • Автономне електрозабезпечення
          • Електрозарядні станції для авто
          • Системи охолодження
          • Обладнання для друку
          • Післядрукарське обладнання
          • Маркування та ідентифікація
          • Сканери
          • Інтерактивні дошки
          • Оптичні прилади
          • Товари для силових структур
        • За виробниками
          • Назад
          • За виробниками
          • Acronis
          • AEM
          • Anker
          • Asustor
          • Aten
          • Automation Anywhere
          • Biosol
          • Bluetti
          • Choetech
          • Cisco
          • Cisco MSLA
          • Conteg
          • Delta
          • Elinta Charge
          • Emsisoft
          • EnGenius Networks
          • Es-te
          • Grafcut
          • Hewlett Packard Enterprise
          • Hirsch
          • IDentyTech
          • Iecho
          • IEETeK
          • Image Access
          • Klein Tools
          • Lande
          • March Networks
          • Microsoft SPLA
          • Milesight
          • MLV ApS
          • Mohr
          • Morgana Systems Limited
          • NetApp
          • Norden
          • NVent Schroff
          • Panduit
          • Planet
          • Radware
          • Reblaze
          • Ricoh
          • Ruckus Wireless
          • Ruijie
          • Simon
          • Synology Inc.
          • Talegent
          • Tauler
          • Teltonika
          • Uchida
          • Valiani
          • Vivid
          • Xeikon
          • ZoomCharts
        • Де купити
      • Сервісний центр
        • Назад
        • Сервісний центр
        • Віддати у ремонт
        • Про сервісний центр
        • Послуги
        • Ціни
        • Контакти
      • Партнерам
        • Назад
        • Партнерам
        • Акції
        • Новини виробників
        • Огляд рішень
        • Як стати партнером
      • Контакти
      • В2В-кабінет
      • Кошик0
      • Відкладені0
      • Порівняння товарів0
      • +380 44 538 00 06Телефон
        • Назад
        • Телефони
        • +380 44 538 00 06Телефон
        • +380 44 585 09 11Сервісний центр
        • office@megatrade.ua
      Контактна інформація
      вул. Костянтинівська, 74-А, Київ, 04080, Україна
      office@megatrade.ua
      • Facebook
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Mail.ru
      Головна
      -
      Новини
      -
      Огляд рішень

      Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє

      Webex Calling: інновації, що визначають майбутнє

      Понад 18 мільйонів користувачів на понад 190 ринках світу довіряють Webex Calling від Cisco за надійність корпоративного рівня, гнучкість, безпеку та інновації в сфері штучного інтелекту

      За матеріалами Амея Парандекара (Amey Parandekar), blog.webex.com

      Підтримуючи 99,999% SLA, Webex Calling забезпечує продуктивність, необхідну для критично важливого зв’язку в будь-якій моделі розгортання. У цьому матеріалі — про останні інновації, що визначають майбутнє Webex Calling.

      Більш інтелектуальна взаємодія з клієнтами з Webex Calling

      Cisco зосереджена на впровадженні інновацій на основі штучного інтелекту (ШІ), що допомагають компаніям ефективніше керувати взаємодією з клієнтами, підвищувати їхню задоволеність і оптимізувати операції. Нижче — кілька цікавих анонсів у цій сфері.

      AI Receptionist: віртуальний ресепшн, який завжди на зв'язку

      Рішення AI Receptionist для Webex Calling — це інтелектуальний віртуальний асистент, розроблений для оптимізації рутинної взаємодії з клієнтами за умовною реєстраційною стійкою. Він може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців або ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання, дозволяючи працівникам зосередитися на більш складних і важливих контактах з клієнтами. AI Receptionist буде доступний уже в цьому році як доповнення до Webex Calling.
      AI Receptionist: віртуальний асистент, який завжди на зв'язку
      Новітній інструмент, що виконує роль віртуальної реєстраційної стійки, може відповідати на вхідні дзвінки, планувати зустрічі, переводити абонентів на потрібних фахівців чи ставити в чергу, а також відповідати на поширені запитання

      Інноваціний Webex Calling Customer Assist

      Уперше представлений на конференції Enterprise Connect 2025, Webex Calling Customer Assist стає ще потужнішим. Функція Text Queues, що буде доступна у вигляді бета-версії в першій половині 2026 року, дасть змогу операторам взаємодіяти з клієнтами за допомогою текстових повідомлень з програми Webex, що ідеально підходить для обміну посиланнями, адресами, запрошеннями на зустрічі тощо.

      Незабаром у Webex також з’явиться функція допомоги клієнтам під час дзвінків:
      1. ШІ-асистент для агентів. Пропонує підтримку в режимі реального часу та інформацію для більш ефективної роботи операторів.
      2. Запис черги викликів. Забезпечує кращу якість обслуговування та дотримання нормативних вимог.
      3. Виклик одним натисканням кнопки. Клієнти можуть зв’язатися з компанією безпосередньо з вебсайту за допомогою потужного SDK від Cisco — без необхідності входу в систему, додаткових ліцензій або автентифікації. Це швидко, просто і безперебійно.
      Поліпшена інтеграція з Microsoft Teams
      За допомогою Cisco Call для Microsoft Teams організації можуть забезпечити безперебійну роботу з голосовими дзвінками корпоративного рівня безпосередньо в інтерфейсі Teams

      Інтеграція з Microsoft Teams

      Організації, які застосовують Microsoft Teams для нарад і обміну повідомленнями, можуть скористатися інструментом Cisco Call для Microsoft Teams, адже він гарантує якісний голосовий зв’язок.

      Інтеграція стала ще кращою завдяки:
      • транскрипції голосової пошти на основі ШІ;
      • покращеній безперебійній роботі з єдиним застосунком;
      • вдосконаленим сповіщенням через Cisco Call Bot і позначкам сповіщень на бічній панелі;
      • інтеграції зі службами типу E911;
      • легкому доступу до Calling Dock, Webex Calling Customer Assist та Webex Attendant Console.
      За допомогою Cisco Call для Microsoft Teams компанії можуть забезпечувати безперебійну роботу з голосовими дзвінками корпоративного рівня безпосередньо в інтерфейсі Teams. Ця інтеграція на базі Webex Calling дає змогу користувачам залишатися у звичному середовищі співпраці, користуючись при цьому надійними, безпечними та розширеними функціями платформи для голосових викликів Cisco, що є провідною в галузі.

      Постійні інновації для локальних розгортань

      Маючи понад 30 мільйонів користувачів Cisco Unified Communications Manager (CUCM) у всьому світі, Cisco підтримує та впроваджує інноваційні технології для систем об’єднаних комунікацій on-premises. Протягом наступних 12 місяців Cisco випустить CUCM 15 SU3 і SU4, які принесуть важливі поліпшення, включаючи розширену підтримку гіпервізорів Nutanix і NFVIS.

      Cisco також впроваджує функцію PSTN Trunking, яка спрощує підключення CUCM або будь-якої іншої системи on-premises до Webex Calling. Ця нова функція дає змогу компаніям підключатися до хмарної телефонної мережі загального користування через 30+ сертифікованих постачальників послуг зв’язку, що допомагає скоротити витрати, спростити інфраструктуру і підвищити гнучкість.

      І це тільки початок! У найближчому майбутньому очікується ще більше інновацій в Cisco Unified Communications Manager, які будуть представлені на WebexOne 2025, тож стежте за новинами!
      Детальну інформацію про можливості Cisco Webex можна отримати у офіційного дистриб’ютора в Україні — компанії Мегатрейд: cisco@megatrade.ua (044) 538–00–06

      5 причин «ЗА» відеоконференції через Webex App

      Інновації на базі ШІ у Webex Suite


      Назад до списку
      Мегатрейд
      Представництва
      Новини
      Вакансії
      Каталог
      За категоріями
      За виробниками
      Де купити
      Сервісний центр
      Віддати у ремонт
      Ціни
      Послуги
      Досвід
      Контакти
      Партнерам
      Акції
      Як стати партнером
      Новини виробників
      Огляд рішень
      Умови користування сайтом
      Персональні дані
      Мапа сайту
      Підписка на новини
      вул. Костянтинівська, 74-А, Київ, 04080, Україна
      +380 44 538 00 06
      +380 44 585 09 11Сервісний центр
      office@megatrade.ua
      office@megatrade.ua
      Мегатрейд
      Мегатрейд — один з найбільших українських проєктних дистриб’юторів. Працює через мережу партнерів: системних інтеграторів, реселерів, сервіс-провайдерів, розробників ПЗ. Забезпечує комплекс інженерних рішень для ЦОД, ІТ⁠-⁠нфраструктури, поліграфії, телекомунікацій, а також сервісне обслуговування. © Мегатрейд, 1996-2025