Віртуальна зустріч у 10 разів краща за особисту. Спробуємо?
Віртуальна зустріч у 10 разів краща за особисту. Спробуємо?
Поки весь світ бідкається, що соціальна дистанція — основний виклик епохи «нової нормальності», Сisco заявляє, що зробить досвід спілкування через Webeх у 10 разів кращим, ніж під час особистої зустрічі. Розповідає Андрій Лавренко, технічний консультант, «Мегатрейд».
13.01.2021
Апологети «старих добрих часів» переконані, що енергія між людьми передається лише за умов очного спілкування. Кажуть, дистанційно можна підтримувати тільки формальні, налагоджені процеси, у той час як ключовою компетенцією бізнесу є продукування нових ідей, проектів та дедалі більше занурення в зону експерименту. Тому обіцянка Сisco зробити віртуальне спілкування у 10 разів кращим за особисте, хоча і сприймається як промінь надії, може здатися трохи оverpromise. Пропоную розібратися, як змінюється Cisco Webex і що це означає для користувача.
Усього Cisco анонсувала понад 50 інновацій, які, безперечно, забезпечили Webex значний відрив від конкурентів. Усі вони поділяються на три категорії: безперебійна співпраця, розумний гібридний досвід роботи та інтелектуальний досвід клієнтів. Докладніше спинюся на ключових змінах, які вже відбулися й очікуються найближчим часом.
Ну що ж, чудовий набір! Як бачимо, Webex надає найширший діапазон можливостей і робить його найпростішим у використанні продуктом для співпраці на ринку. Спробуєте? Звертайтеся на: cisco@megatrade.ua.
Усього Cisco анонсувала понад 50 інновацій, які, безперечно, забезпечили Webex значний відрив від конкурентів. Усі вони поділяються на три категорії: безперебійна співпраця, розумний гібридний досвід роботи та інтелектуальний досвід клієнтів. Докладніше спинюся на ключових змінах, які вже відбулися й очікуються найближчим часом.
- Єдиний застосунок: Webex Meetings та Webex Teams об’єднано в єдиний застосунок, який спрощує роботу, сприяє колаборації та пришвидшує реалізацію функцій.
- Єдиний рахунок: партнерська мережа Cisco постачатиме інтегровані плани, які забезпечуватимуть єдиний рахунок для дзвінків, повідомлень, зустрічей і пристроїв.
- Приглушення шуму, поліпшення мовлення, титри та транскрипції: перші три функції виводять на новий рівень досвід проведення зустрічей, а остання полегшує завдання перегляду нарад та ознайомлення з матеріалами пропущених засідань.
- Розпізнавання мовлення: Webex Assistant і штучний інтелект допомагатимуть створювати нотатки й виокремлювати головне за допомогою голосу.
- Стихійні зустрічі: Webex Huddle дасть людям змогу підключатися без планування, неофіційно. Найближчим часом ця функція стане доступною.
- Розпізнавання жестикуляції: користувач зможе жестами давати відгук спікерові. Наприклад, показати лайк, а доповідач отримає відповідну піктограму на своєму екрані.
- Одночасний показ і презентації, і спікера: мініатюру доповідача, за умов трансляції презентації, віднині замінено повноцінним зображенням для кращого ефекту присутності.
- Переклад у режимі реального часу: локалізована транскрипція в режимі реального часу однією з 10 мов.
- Великі зустрічі: проведення зустрічей до 25 тис. учасників або, за допомогою нової послуги прямої трансляції Webex Events, до 100 тис. учасників.
- Шаблони нарад: налаштування нарад та участі за допомогою шаблонів, наприклад у форматі круглого столу.
- Призупинення та відновлення наради: можна призупинити зустріч, наприклад, щоб прийняти дзвінок, а потім відновити її.