Три сучасні технології у держустановах для підвищення рівня надання послуг
Три сучасні технології у держустановах для підвищення рівня надання послуг
Андрій Блінов, керівник відділу активного мережного обладнання «Мегатрейд», розповідає про три технологічні напрямки, які можуть обрати державні установи для оптимізації та підвищення рівня надання послуг.
24.02.2021
У світі, що постійно змінюється, державним організаціям потрібно вміти адаптуватися до змін. Але у світі, який докорінно трансформується через COVID-19, така адаптивність стає обов’язковою.
Уряди давно фінансують технології для використання в державному секторі. Успішні проекти охоплюють громадський нагляд, відстеження вивозу сміття та технології управління дорожнім рухом, що забезпечує виконання ряду процесів у нашому повсякденному житті. Що стосується громадян безпосередньо, то дохідні та митні служби часто випереджають інших та впроваджують системи, які оцифровують, наприклад, податкові декларації і забезпечують інтеграцію зі сторонніми системами. Ці системи були трансформовані завдяки співпраці з розробниками технологій.
Державні організації мають поводитися виважено та розумно, інвестуючи в технології для ефективного обслуговування громадян. Проте очевидно, що багато відомств відстають у технічному розвитку, який здатен змінити якість надання ними послуг. Розглянемо три технологічні тенденції, які вони можуть взяти на озброєння аби змінити ситуацію на краще.
Технологія №1. Від адаптивної безпеки до Zero Trust: захист від кіберзагроз
За твердженням Gartner, адаптивна архітектура системи безпеки, яка аналізує поведінку та події, необхідна для моніторингу діяльності та вдосконалення відповідно до розвитку кіберзагроз. Окрім можливості багатофакторної автентифікації та посилення моніторингу системи для отримання раннього виявлення та попередження загроз, уряди також переглядають плани готовності спільно із фахівцями з ІТ-безпеки, що працюють у приватному секторі.У США приватний сектор тісніше співпрацює з урядовими ІТ-департаментами для протидії ризикам кібербезпеки, з якими стикається бізнес. Проте дослідження Deloitte показали, що більше половини експертів з інформаційної безпеки приватного сектора не довіряють якості державних заходів з кібербезпеки.
Ще однією нещодавньою тенденцією є кібербезпека з Zero Trust, де за замовчуванням приймається недовіра замість довіри. Однак, це вимагає значних зусиль і глибокого, фундаментального переходу до автоматизації та використання ресурсів (Deloitte).
Який би підхід не застосовувався, уряди, ймовірно, потребуватимуть як рішень на робочих місцях з розділенням мережі, так і рішень з управління ІТ-інфраструктурою, які включають власні операційні системи в апаратні рішення для віддаленого доступу. Разом вони можуть допомогти контролювати кіберзагрози, не впливаючи на хід процесу цифрової трансформації уряду.
Secure KVM перемикачі ATEN PSS PP v.3.0 забезпечують безпеку класу Military з багаторівневим захистом як на фізичному, так і на цифровому рівнях для боротьби з витоком даних як через внутрішні порти, так і зовнішні мережі. На фото зображена модель CS1144DP
Технологія №2. Впровадження Shared Services 2.0: перезавантаження цифрового робочого місця
Спільні послуги — це об’єднання адміністраторських функцій або підтримки від декількох агентств в одну організацію заради підвищення якості послуг. Тенденція «Shared Services 2.0» спрямована на поліпшення взаємодії органів влади шляхом перенесення акценту з економії коштів на надання більших можливостей. Це охоплює безпеку всього підприємства, управління ID-документами, бізнес-аналітику тощо.Основою успішного створення центру державної служби, який працює як єдине рішення для громадян, є зближення інформаційних технологій (ІТ) з операційними (ОТ). Наприклад, у будь-якому урядовому приміщенні система, що забезпечує візуалізацію важливої інформації та додаткову комунікацію, може значно підвищити ефективність роботи.
Впровадження спільних послуг вимагатиме від урядів прийняття провідних практик управління взаємодією між командами, що є тенденцією, яку Deloitte називає «перезавантаженням цифрового робочого місця». Застосовуючи спільні технології, уряди можуть оптимізувати як індивідуальну, так і командну продуктивність для встановлення більш ефективних процесів. Це вимагатиме кардинальних змін у світогляді та способі виконання роботи у державних закладах, тому використання передових інтерактивних рішень для перемовин і командної роботи допоможе отримати доступ до найкращих незайнятих фахівців задля підвищення ефективності послуг.
Презентаційні перемикачі серії ATEN VP забезпечують впорядковане середовище з надійним з’єднанням для спільної роботи під час презентацій та важливих брифінгів із якістю відео до 4K HDR. На фото модель VP2120
Технологія №3. Обчислювальні засоби для прийняття рішень, XaaS та Dig Data: управління масштабованою ІТ-інфраструктурою
Ключовою відповідальністю уряду є задоволення потреб громадян та очікувань щодо цифрової та мобільної інфраструктури. Саме тому аналітики наполягають, що уряди мають поліпшити якість прийняття рішень, використовуючи додаткові обчислювальні засоби відомі як «Інтелект прийняття рішень», шляхом збору та аналізу даних. Дані все частіше визнаються урядами як стратегічний актив, а аналіз даних, на думку Gartner, допомагає урядовим відомствам приймати кращі рішення та попереджати появу дилем.Через COVID-19 використання публічної хмари для забезпечення цифрового уряду стало необхідним для довіри громадськості. Загальнодоступна хмара традиційно працювала за межами інфраструктури організації. Але постачальники публічних хмар нині використовують хмарні служби в клієнтських центрах обробки даних, щоб відповідати нормам та захищати дані, програми та особисту інформацію. XaaS належить до всього спектру ІТ-послуг, які надаються на хмарній основі. Це забезпечує масштабованість та ефективний підхід для надання цифрових державних послуг.
Уряди вже використовують аналітику Big Data у низці державних служб, таких як реагування на надзвичайні ситуації, фінансове забезпечення та охорона здоров'я. Впровадження аналітики Big Data, незалежно від місця базування (у приватній, загальнодоступній чи публічній хмарі на місці), вимагає ефективного та масштабованого управління інфраструктурою. Тому державні установи продовжуватимуть покладатися на рішення, що пропонують вдосконалений безпечний віддалений доступ та ефективне, централізоване управління ІТ-обладнанням у багатьох місцях.
Рішення з управління ІТ-інфраструктурою ATEN полегшують надання державних послуг, що інтегровані через різні канали, та забезпечують уніфікований і безперебійний досвід для громадян. На фото зображена модель KN8164V
Рішення ATEN для цифрового уряду
ATEN спеціалізується на надійних рішеннях для безпеки, метою застосування яких є посилення процесів цифрових операцій у державних структурах та задоволення потреб усіх урядових відомств. До них належать:- Рішення для управління ІТ-інфраструктурою для безперебійного надання державних та комунальних послуг.
- Рішення для диспетчерських, метою яких є візуалізація інформації та даних у системі безпеки і спостереження.
- Рішення з безпеки для робочих ПК та віддаленого доступу для безпечних операцій, які допомагають знешкодити постійні кіберзагрози.
- Рішення для кімнат переговорів для покращення співпраці та продуктивності в державних організаціях.
Компанія Megatrade радо сприятиме цифровій трансформації державних установ в Україні, надаючи відповідні рішення.
Запрошуємо партнерів до співпраці! Звертайтеся до нас за рішеннями із побудови системи захисту від кіберзагроз, впровадження Shared Services та управління масштабованою IT- інфраструктурою! Консультації: aten@megatrade.ua, +380 (44) 538-00-06.
Автор дякує фахівцям ATEN https://www.aten.com/ за надані матеріали для підготовки цієї статті.