Splunk: прогнози для бізнесу на 2025 рік
Splunk: прогнози для бізнесу на 2025 рік
У звіті Splunk Predictions 2025, опублікованому наприкінці минулого року, керівники Splunk і Cisco розповідають, чого очікувати бізнес- і технологічним лідерам у 2025 році: як розвиватимуться поточні тенденції і що слід враховувати бізнесам під час стратегічного планування.
За матеріалами splunk.com
У звіті Splunk Predictions 2025, опублікованому наприкінці минулого року, керівники Splunk і Cisco розповідають, чого очікувати бізнес- і технологічним лідерам у 2025 році: як розвиватимуться поточні тенденції і що слід враховувати бізнесам під час стратегічного планування.
ЗМІСТ
Прогноз №1. Уряди нарешті визначать «суттєвість» кібербезпеки
Прогноз №2. Цифрова стійкість неможлива без стійкості провайдерів по всьому ланцюжку
Прогноз №3. Центри SOC із залученням студентів компенсують дефіцит спеціалістів у держаному секторі
Прогноз №4. Геополітика змінить правила резидентства даних
Прогноз №5. Дослідження ШІ поступиться місцем очікуванню практичних результатів від нього
Прогноз №6. Майбутнє великих мовних моделей (LLM) — у малих
Прогноз №7. Дані про спостережуваність впливатимуть на дорожні карти продуктів
У наш швидкоплинний час, коли технології, нормативні акти й стратегії цифрової стійкості постійно змінюються, організації нерідко почуваються наче в сипучих пісках. Саме тому ми пропонуємо ознайомитися з сімома важливими прогнозами та практичними рекомендаціями, які допоможуть компаніям впевнено діяти у 2025 році й випередити час. Від штучного інтелекту до регуляторних норм і всього, що між ними, — ось із чим доводиться мати справу організаціям уже в цьому році.
Озброєні штучним інтелектом кіберзлочинці лише збільшують обсяги й витонченість атак. І ось прогноз: протягом 2025 року зловмисники здійснять рекордну кількість нападів на об'єкти критичної інфраструктури, ланцюжки поставок і навіть керівні органи. Це змусить уряди країн світу нарешті чітко визначити, що є серйозним інцидентом у сфері кібербезпеки.
Таке визначення стимулюватиме компанії до вдосконалення практик кібербезпеки, наприклад до використання штучного інтелекту в SOC (Security Operations Center), допоможе збирати й аналізувати отримані сигнали, а також розробити стратегію на випадок майбутніх інцидентів.
Створюючи єдині стандарти та керівні принципи, компанії зможуть краще реагувати на інциденти та будувати довгострокову безпеку й довіру.
«Ви повинні довіряти не лише своєму провайдеру, але й усім іншим провайдерам, які є його партнерами», — стверджує Вілл Езертон (Will Eatherton), віце-президент з мережевого інжинірингу в Cisco.
За словами Гретхен О'Хара (Gretchen O'Hara), віце-президентки з міжнародних каналів та альянсів Splunk, ці взаємозалежності створюють в інфраструктурі та безпеці організації ефект доміно. «Якщо впаде хоча б одна ланка — навіть у самому кінці, — може зруйнуватися весь ланцюжок».
У майбутньому компанії надаватимуть пріоритет рішенням з управління ІТ-операціями та безпеки, які забезпечать повну прозорість цифрових екосистем. Щоб уникнути масових збоїв у роботі, вони працюватимуть пліч-о-пліч з постачальниками для узгодження управління безпекою та ІТ-протоколів.
Такі інновації, як прогнозування ризиків на основі штучного інтелекту, допоможуть компаніям передбачити загрози безпеці та збої в роботі сервісів.
Захист безперервності бізнесу — в інтересах і провайдерів технологій, тож очікуйте, що провайдери теж диктуватимуть клієнтам свої правила, наприклад, вимагатимуть посилення заходів безпеки й певних гарантій ІТ-операцій. Отже, в підсумку ключовий момент — більш активна співпраця та комунікативний підхід.
Студентські операційні центри безпеки (Security Operations Center, SOC) — це фундамент ініціативи, яка має на меті об'єднати державні установи, вищі навчальні заклади, приватний сектор і місцеві громади для захисту цифрової екосистеми держави. Водночас ця ініціатива сприяє вихованню наступного покоління експертів з кібербезпеки. Студентські SOC допомагають державному сектору владнати проблеми з безпекою, знижуючи при цьому витрати й вирішуючи зростаючу кадрову кризу. Крім того, SOC — це тренувальний майданчик для студентів, де вони отримують реальний досвід роботи.
ІТ-директорів справді хвилюватиме регуляторний аспект того, де перебувають дані і які системи взаємодіють з ними. Адже саме ІТ-директори найбільше ризикують, якщо їх звинуватять у невідповідності вимогам. Тому вони можуть застосовувати консервативний підхід, наприклад, обмежувати місця зберігання даних компанії. Про це говорить Майк Хорн, віце-президент Splunk і генеральний директор з безпеки.
Притому ІТ-директори не можуть зробити це самотужки, їм потрібна допомога юрисконсультів для визначення пріоритетів організації та підтримки політик і програм, які відповідають глобальним вимогам.
Загалом зміна правил щодо резидентності даних, конфіденційності та використання штучного інтелекту може порушити роботу нових та існуючих бізнесів в епоху штучного інтелекту, вважає Петра Дженнер (Petra Jenner), старший віце-президент і генеральний директор у регіоні EMEA, Splunk.
Для прикладу, у 2023 році глобальні інвестиції в штучний інтелект сягнули 154 мільярдів доларів США. Куди ж вони пішли? Принаймні частина з них була витрачена на цифрових асистентів та «інтелектуальні собачі миски». У 2024 році ШІ впроваджувався в усе підряд, неважливо, чи було це потрібно. Загалом, за даними Goldman Sachs, тільки на великі технології в найближчі роки планується витратити понад 1 трильйон доларів США.
Тому ради директорів починають дбати про рентабельність інвестицій — і їхній ентузіазм згасає.
«Початковий ажіотаж навколо штучного інтелекту починає спадати, оскільки реальна економіка багатьох програм і, можливо, навіть деяких пілотних проєктів не дає результатів», — говорить Саймон Девіс, старший віце-президент і генеральний менеджер Splunk в АТР. Тому 2025 рік присвячений визначенню рентабельності інвестицій у проекти ШІ та доказу їхньої цінності.
Одним із таких практичних прикладів використання ШІ є підвищення продуктивності працівників початкового рівня. Адже чи не найбільшою проблемою у сфері безпеки є дефіцит кваліфікованих аналітиків SOC. ШІ допоможе знизити бар'єр для входу на ринок і підвищити ефективність тих, хто перебуває на початку кар'єри або змінює роботу, вважає Том Кейсі, віце-президент Splunk з продуктів і технологій. Він прогнозує, що компанії впроваджуватимуть інструменти ШІ в рутинні робочі процеси, а не просто інвестуватимуть у масштабні платформи штучного інтелекту.
За словами директора зі стратегії Cisco Марка Паттерсона (Mark Patterson), 2025 року організації використовуватимуть малі мовні моделі (SLM, Small Language Model), орієнтовані на конкретні галузі, з трьох ключових причин: вони споживають менше енергії, не покладаються на загальнодоступні дані і є більш точними. «Такі спеціалізовані моделі краще виконують покладені на них завдання», — вважає Паттерсон.
Отже, SLM краще служитимуть організаціям, які хочуть використовувати ШІ для конкретних застосувань — подібно до залучення експерта, що має певну вузьку спеціалізацію.
Однак у деяких випадках організації при виконанні робіт усе ще покладатимуться на LLM. Том Кейсі прогнозує, що у 2025 році організації експлуатуватимуть як великі, так і малі мовні моделі. «Корпораціям доведеться використовувати поєднання універсальних LLM, навчених на широких наборах даних у відкритому доступі, і малих мовних моделей, навчених на даних, орієнтованих на конкретну галузь».
На практиці компанії використовуватимуть LLM для загальних запитів, аналізу даних і стратегічного планування, тоді як SLM ідеально пасуватимуть для нішевих завдань автоматизації, спеціалізованих застосунків з безпеки та створення спеціального контенту.
З 2025 року ІТ-відділи та інженерні команди почнуть вимірювати рентабельність інвестицій по-іншому. «Вплив цифрового досвіду на критичні, орієнтовані на клієнта застосунки вимірюється через втрату доходу, задоволеність клієнтів, показники NPS (Індекс підтримки споживача — Net Promoter Score) та рівень утримання клієнтів», — стверджує Марк Маслач (Mark Maslach), віце-президент Splunk з глобальних технічних продажів.
Проєкти зі спостереження, побудовані з урахуванням інтересів клієнтів від самого початку, дозволяють фахівцям ITOps та інженерним командам вивчати взаємозв'язки, наприклад, між швидкістю роботи сайту та рівнем лояльності клієнтів або між продуктивністю та відтоком користувачів. У цьому контексті компанії почнуть використовувати дані спостереження на ранніх етапах циклу розробки програмного забезпечення, оптимізуючи код і функції застосунків, а також змінюючи дорожні карти продукту.
Штучний інтелект відіграє важливу роль у цій трансформації. Віце-президент і директор з продуктів Cisco Джіту Пател (Jeetu Patel) вважає, що це допоможе фахівцям-практикам узагальнити дані в різних форматах і зрозуміти взаємозв'язки між даними. ШІ зробить поняття «рішення на основі даних» реальністю, вважає він. Зрештою, це надасть лідерам бізнесу та технологій повне розуміння того, що насправді відбувається в їхніх організаціях.
Розширення можливостей в епоху штучного інтелекту
Нерівність між тими, хто має доступ до даних, навичок і ресурсів, і тими, хто його не має, зростала десятиліттями. Тепер ШІ розширює можливості всіх людей. Компанії, уряди, студенти та некомерційні організації отримають вигоду від ШІ в довгостроковій перспективі: від кореляції даних спостережень і клієнтського досвіду до прогнозування загроз безпеці та перебоїв у наданні послуг.
Але нинішні працівники галузі, а також ті, що прагнуть увірватися в цю сферу, потребують підтримки для того, щоб скористатися моментом.
Найуспішніші компанії активно інвестуватимуть у навчання працівників і планування трансформації. «Очікується, що 92% робочих місць зазнають певної трансформації з огляду на розвиток штучного інтелекту», — вважає директор зі стратегії компанії Cisco Марк Паттерсон.
Оскільки компанії та державний сектор в епоху штучного інтелекту прагнуть більшої демократизації даних і справедливості, слід відзначити ще одну, хоч і несподівану, перевагу. «ШІ знову зробить нас більш людяними, — прогнозує Петра Дженнер, старший віце-президент і генеральний менеджер Splunk у регіоні EMEA. — Подумайте про наші унікальні людські навички: довіру, емпатію, зв'язок. У світі, де панує штучний інтелект, вони стануть актуальними, як ніколи досі».
У звіті Splunk Predictions 2025, опублікованому наприкінці минулого року, керівники Splunk і Cisco розповідають, чого очікувати бізнес- і технологічним лідерам у 2025 році: як розвиватимуться поточні тенденції і що слід враховувати бізнесам під час стратегічного планування.
ЗМІСТ
Прогноз №1. Уряди нарешті визначать «суттєвість» кібербезпеки
Прогноз №2. Цифрова стійкість неможлива без стійкості провайдерів по всьому ланцюжку
Прогноз №3. Центри SOC із залученням студентів компенсують дефіцит спеціалістів у держаному секторі
Прогноз №4. Геополітика змінить правила резидентства даних
Прогноз №5. Дослідження ШІ поступиться місцем очікуванню практичних результатів від нього
Прогноз №6. Майбутнє великих мовних моделей (LLM) — у малих
Прогноз №7. Дані про спостережуваність впливатимуть на дорожні карти продуктів
У наш швидкоплинний час, коли технології, нормативні акти й стратегії цифрової стійкості постійно змінюються, організації нерідко почуваються наче в сипучих пісках. Саме тому ми пропонуємо ознайомитися з сімома важливими прогнозами та практичними рекомендаціями, які допоможуть компаніям впевнено діяти у 2025 році й випередити час. Від штучного інтелекту до регуляторних норм і всього, що між ними, — ось із чим доводиться мати справу організаціям уже в цьому році.
1. Уряди нарешті визначать «суттєвість» кібербезпеки
Ваші конфіденційні дані, як-от податковий ідентифікаційний номер, домашня адреса й банківська інформація, уже можуть вкрасти й розмістити в даркнеті. У 2024 році витоки даних стали майже таким же поширеним явищем, як і прогноз погоди. Будь-який інцидент, що компрометує особисту інформацію клієнтів, безсумнівно, має вважатися «суттєвим». Та є проблема: наразі жодна юрисдикція не має чіткого визначення суттєвості для інцидентів кібербезпеки. Поточне визначення SEC (Комісії з цінних паперів і бірж США) доволі розпливчасте: це будь-яка подія, яка вважається значущою для інвестора при прийнятті інвестиційних рішень.Озброєні штучним інтелектом кіберзлочинці лише збільшують обсяги й витонченість атак. І ось прогноз: протягом 2025 року зловмисники здійснять рекордну кількість нападів на об'єкти критичної інфраструктури, ланцюжки поставок і навіть керівні органи. Це змусить уряди країн світу нарешті чітко визначити, що є серйозним інцидентом у сфері кібербезпеки.
Таке визначення стимулюватиме компанії до вдосконалення практик кібербезпеки, наприклад до використання штучного інтелекту в SOC (Security Operations Center), допоможе збирати й аналізувати отримані сигнали, а також розробити стратегію на випадок майбутніх інцидентів.
Створюючи єдині стандарти та керівні принципи, компанії зможуть краще реагувати на інциденти та будувати довгострокову безпеку й довіру.
2. Цифрова стійкість неможлива без стійкості провайдерів по всьому ланцюжку
2024 рік продемонстрував, що помилка в коді або збій у системі безпеки виробника може вивести з ладу цілі фінансові комплекси, зупинити бізнес-операції на невизначений час і розірвати зв'язок з екстреними службами. І ця проблема тільки збільшується. Складні мережеві архітектури, що охоплюють дедалі більше хмар і провайдерів, ускладнюють забезпечення стійкості бізнесу.«Ви повинні довіряти не лише своєму провайдеру, але й усім іншим провайдерам, які є його партнерами», — стверджує Вілл Езертон (Will Eatherton), віце-президент з мережевого інжинірингу в Cisco.
За словами Гретхен О'Хара (Gretchen O'Hara), віце-президентки з міжнародних каналів та альянсів Splunk, ці взаємозалежності створюють в інфраструктурі та безпеці організації ефект доміно. «Якщо впаде хоча б одна ланка — навіть у самому кінці, — може зруйнуватися весь ланцюжок».
У майбутньому компанії надаватимуть пріоритет рішенням з управління ІТ-операціями та безпеки, які забезпечать повну прозорість цифрових екосистем. Щоб уникнути масових збоїв у роботі, вони працюватимуть пліч-о-пліч з постачальниками для узгодження управління безпекою та ІТ-протоколів.
Такі інновації, як прогнозування ризиків на основі штучного інтелекту, допоможуть компаніям передбачити загрози безпеці та збої в роботі сервісів.
Захист безперервності бізнесу — в інтересах і провайдерів технологій, тож очікуйте, що провайдери теж диктуватимуть клієнтам свої правила, наприклад, вимагатимуть посилення заходів безпеки й певних гарантій ІТ-операцій. Отже, в підсумку ключовий момент — більш активна співпраця та комунікативний підхід.
Такі інновації, як прогнозування ризиків на основі штучного інтелекту, допоможуть компаніям передбачити загрози безпеці та збої в роботі сервісів.
3. Центри SOC із залученням студентів компенсують дефіцит спеціалістів у держаному секторі
Загрози зростають у геометричній прогресії, а бюджети й таланти — ні. Щоб упоратися з цим потоком загроз, уряди використовуватимуть один з найцінніших ресурсів — студентів.Студентські операційні центри безпеки (Security Operations Center, SOC) — це фундамент ініціативи, яка має на меті об'єднати державні установи, вищі навчальні заклади, приватний сектор і місцеві громади для захисту цифрової екосистеми держави. Водночас ця ініціатива сприяє вихованню наступного покоління експертів з кібербезпеки. Студентські SOC допомагають державному сектору владнати проблеми з безпекою, знижуючи при цьому витрати й вирішуючи зростаючу кадрову кризу. Крім того, SOC — це тренувальний майданчик для студентів, де вони отримують реальний досвід роботи.
4. Геополітика змінить правила резидентства даних
Зростання націоналістичних настроїв впливає на кіберполітику, руйнуючи регіональне регулювання. Наприклад, закони, що контролюють джерела даних, місця їх зберігання, право власності й використання, у різних країнах можуть відрізнятися. Посилення національних та ізоляціоністських настроїв, ймовірно, призведе до зміни вимог щодо суверенітету даних і правил, особливо в Європі. Як відомо, ЄС доклав чимало зусиль до гармонізації законодавства в межах своїх кордонів. Однак політичні зміни в регіоні в 2025 році (зростання правого популізму) можуть змусити компанії, що тут працюють, бути більш гнучкими в управлінні.ІТ-директорів справді хвилюватиме регуляторний аспект того, де перебувають дані і які системи взаємодіють з ними. Адже саме ІТ-директори найбільше ризикують, якщо їх звинуватять у невідповідності вимогам. Тому вони можуть застосовувати консервативний підхід, наприклад, обмежувати місця зберігання даних компанії. Про це говорить Майк Хорн, віце-президент Splunk і генеральний директор з безпеки.
Притому ІТ-директори не можуть зробити це самотужки, їм потрібна допомога юрисконсультів для визначення пріоритетів організації та підтримки політик і програм, які відповідають глобальним вимогам.
Загалом зміна правил щодо резидентності даних, конфіденційності та використання штучного інтелекту може порушити роботу нових та існуючих бізнесів в епоху штучного інтелекту, вважає Петра Дженнер (Petra Jenner), старший віце-президент і генеральний директор у регіоні EMEA, Splunk.
5. Дослідження ШІ поступиться місцем очікуванню практичних результатів від нього
Думаєте, що захоплення штучним інтелектом вщухне? Однозначно ні, воно тільки зростатиме. Але, порівняно з попередніми роками, зміниться інвестиційна стратегія.Для прикладу, у 2023 році глобальні інвестиції в штучний інтелект сягнули 154 мільярдів доларів США. Куди ж вони пішли? Принаймні частина з них була витрачена на цифрових асистентів та «інтелектуальні собачі миски». У 2024 році ШІ впроваджувався в усе підряд, неважливо, чи було це потрібно. Загалом, за даними Goldman Sachs, тільки на великі технології в найближчі роки планується витратити понад 1 трильйон доларів США.
Тому ради директорів починають дбати про рентабельність інвестицій — і їхній ентузіазм згасає.
«Початковий ажіотаж навколо штучного інтелекту починає спадати, оскільки реальна економіка багатьох програм і, можливо, навіть деяких пілотних проєктів не дає результатів», — говорить Саймон Девіс, старший віце-президент і генеральний менеджер Splunk в АТР. Тому 2025 рік присвячений визначенню рентабельності інвестицій у проекти ШІ та доказу їхньої цінності.
Одним із таких практичних прикладів використання ШІ є підвищення продуктивності працівників початкового рівня. Адже чи не найбільшою проблемою у сфері безпеки є дефіцит кваліфікованих аналітиків SOC. ШІ допоможе знизити бар'єр для входу на ринок і підвищити ефективність тих, хто перебуває на початку кар'єри або змінює роботу, вважає Том Кейсі, віце-президент Splunk з продуктів і технологій. Він прогнозує, що компанії впроваджуватимуть інструменти ШІ в рутинні робочі процеси, а не просто інвестуватимуть у масштабні платформи штучного інтелекту.
6. Майбутнє великих мовних моделей (LLM) — у малих
Припустимо, ви хочете написати курсову роботу з історії Великої французької революції і прямуєте до головної бібліотеки університету, щоб зібрати вихідні матеріали. Напевно, ви візьмете лише ті книжки, що стосуються самої революції, чи не так? Саме це відбувається сьогодні з моделями ШІ. Якщо зменшити модель до розумного розміру, який відповідає конкретному випадку використання, то можна значною мірою скоротити експлуатаційні витрати та вплив на довкілля.За словами директора зі стратегії Cisco Марка Паттерсона (Mark Patterson), 2025 року організації використовуватимуть малі мовні моделі (SLM, Small Language Model), орієнтовані на конкретні галузі, з трьох ключових причин: вони споживають менше енергії, не покладаються на загальнодоступні дані і є більш точними. «Такі спеціалізовані моделі краще виконують покладені на них завдання», — вважає Паттерсон.
Отже, SLM краще служитимуть організаціям, які хочуть використовувати ШІ для конкретних застосувань — подібно до залучення експерта, що має певну вузьку спеціалізацію.
Однак у деяких випадках організації при виконанні робіт усе ще покладатимуться на LLM. Том Кейсі прогнозує, що у 2025 році організації експлуатуватимуть як великі, так і малі мовні моделі. «Корпораціям доведеться використовувати поєднання універсальних LLM, навчених на широких наборах даних у відкритому доступі, і малих мовних моделей, навчених на даних, орієнтованих на конкретну галузь».
На практиці компанії використовуватимуть LLM для загальних запитів, аналізу даних і стратегічного планування, тоді як SLM ідеально пасуватимуть для нішевих завдань автоматизації, спеціалізованих застосунків з безпеки та створення спеціального контенту.
Майбутнє великих мовних моделей (LLM) — у малих.
2025 року організації використовуватимуть малі мовні моделі (SLM, Small Language Model), орієнтовані на конкретні галузі, з трьох ключових причин: вони споживають менше енергії, не покладаються на загальнодоступні дані і є більш точними.
7. Дані про спостережуваність впливатимуть на дорожні карти продуктів
Моніторити сучасні складні архітектури застосунків досить складно. Якщо ж у вашому середовищі щось піде не так, наслідки можуть бути жахливими. Згідно зі звітом Splunk «Приховані витрати простою», затримки й деградація сервісів коштують компаніям з Global 2000 майже 400 мільярдів доларів США щорічно. І ця цифра не враховує непрямих витрат, серед яких тривала репутаційна шкода. Поганий цифровий досвід знижує лояльність споживачів і погіршує громадську думку, що в довгостроковій перспективі коштує компаніям іще дорожче.З 2025 року ІТ-відділи та інженерні команди почнуть вимірювати рентабельність інвестицій по-іншому. «Вплив цифрового досвіду на критичні, орієнтовані на клієнта застосунки вимірюється через втрату доходу, задоволеність клієнтів, показники NPS (Індекс підтримки споживача — Net Promoter Score) та рівень утримання клієнтів», — стверджує Марк Маслач (Mark Maslach), віце-президент Splunk з глобальних технічних продажів.
Проєкти зі спостереження, побудовані з урахуванням інтересів клієнтів від самого початку, дозволяють фахівцям ITOps та інженерним командам вивчати взаємозв'язки, наприклад, між швидкістю роботи сайту та рівнем лояльності клієнтів або між продуктивністю та відтоком користувачів. У цьому контексті компанії почнуть використовувати дані спостереження на ранніх етапах циклу розробки програмного забезпечення, оптимізуючи код і функції застосунків, а також змінюючи дорожні карти продукту.
Штучний інтелект відіграє важливу роль у цій трансформації. Віце-президент і директор з продуктів Cisco Джіту Пател (Jeetu Patel) вважає, що це допоможе фахівцям-практикам узагальнити дані в різних форматах і зрозуміти взаємозв'язки між даними. ШІ зробить поняття «рішення на основі даних» реальністю, вважає він. Зрештою, це надасть лідерам бізнесу та технологій повне розуміння того, що насправді відбувається в їхніх організаціях.
Розширення можливостей в епоху штучного інтелекту
Нерівність між тими, хто має доступ до даних, навичок і ресурсів, і тими, хто його не має, зростала десятиліттями. Тепер ШІ розширює можливості всіх людей. Компанії, уряди, студенти та некомерційні організації отримають вигоду від ШІ в довгостроковій перспективі: від кореляції даних спостережень і клієнтського досвіду до прогнозування загроз безпеці та перебоїв у наданні послуг.
Але нинішні працівники галузі, а також ті, що прагнуть увірватися в цю сферу, потребують підтримки для того, щоб скористатися моментом.
Найуспішніші компанії активно інвестуватимуть у навчання працівників і планування трансформації. «Очікується, що 92% робочих місць зазнають певної трансформації з огляду на розвиток штучного інтелекту», — вважає директор зі стратегії компанії Cisco Марк Паттерсон.
Оскільки компанії та державний сектор в епоху штучного інтелекту прагнуть більшої демократизації даних і справедливості, слід відзначити ще одну, хоч і несподівану, перевагу. «ШІ знову зробить нас більш людяними, — прогнозує Петра Дженнер, старший віце-президент і генеральний менеджер Splunk у регіоні EMEA. — Подумайте про наші унікальні людські навички: довіру, емпатію, зв'язок. У світі, де панує штучний інтелект, вони стануть актуальними, як ніколи досі».
Мегатрейд, як офіційний дистриб’ютор Cisco, є авторизованим каналом для придбання обладнання, ПЗ та сервісів Cisco на території України: cisco@megatrade.ua, (044) 538–00–06.
Cisco придбала компанію Splunk. Що це означає для замовників?
Як Cisco підсилила Splunk за допомогою SnapAttack