«Мультилейбл» придбала Ricoh Pro™ C7200X
«Мультилейбл» придбала Ricoh Pro™ C7200X
Завдяки Ricoh Pro C7200X відома друкарня флексографічного друку «Мультилейбл» відтепер пропонує замовникам додаткові послуги з виробництва коротких накладів етикетки та паковання, а також рекламно-комерційної продукції.
11.11.2020
Про «Мультилейбл»
У 2009 р. Андрій Лінявський разом з компаньйоном Віталієм Козаченком організував підприємство «Мультилейбл», що надає послуги флексодруку.
Нині «Мультилейбл» відома на ринку друкарня флексографічного друку. Крім паперових етикеток, етикеток на матовій і глянсовій плівках, етикеток зі штрих-кодами, етикеток для ритейлу «Мультилейбл» виробляє також термоетикетки із захисним покриттям і без (Thermal ECO і TOP) з інформацією для маркування предметів чи товарів, що використовуються в промисловості та на логістичних підприємствах.
Маючи у розпорядженні потужності з флатування джамбо-рулонів і праймування самоклейки, «Мультилейбл» постачає ці матеріали багатьом провідним друкарням цифрового друку України. Тому її засновники добре розуміли, що цифровий друк коротких накладів наліпок має перспективи.
Клієнти «Мультилейбл» зі світу фармацевтики та ритейлу додатково потребували ще й рекламної поліграфії. Тепер компанія має можливість виготовляти весь спектр поліграфії. Також поява власної ЦДМ дала змогу розширити коло замовників.
Придбання ЦДМ Ricoh Pro С7200Х викликало потребу сформувати навколо неї окремий цикл з виробництва друкованої продукції короткими накладами. Співзасновник друкарні Андрій Лінявський впевнений, що його компанії швидко вдасться вибудувати навколо цифрової друкарської машини (ЦДМ) відповідну інфраструктуру друку. В планах — придбати необхідний парк постпресс і приділити увагу процесам приймання та проходження замовлень.
Нині «Мультилейбл» відома на ринку друкарня флексографічного друку. Крім паперових етикеток, етикеток на матовій і глянсовій плівках, етикеток зі штрих-кодами, етикеток для ритейлу «Мультилейбл» виробляє також термоетикетки із захисним покриттям і без (Thermal ECO і TOP) з інформацією для маркування предметів чи товарів, що використовуються в промисловості та на логістичних підприємствах.
Маючи у розпорядженні потужності з флатування джамбо-рулонів і праймування самоклейки, «Мультилейбл» постачає ці матеріали багатьом провідним друкарням цифрового друку України. Тому її засновники добре розуміли, що цифровий друк коротких накладів наліпок має перспективи.
Клієнти «Мультилейбл» зі світу фармацевтики та ритейлу додатково потребували ще й рекламної поліграфії. Тепер компанія має можливість виготовляти весь спектр поліграфії. Також поява власної ЦДМ дала змогу розширити коло замовників.
Придбання ЦДМ Ricoh Pro С7200Х викликало потребу сформувати навколо неї окремий цикл з виробництва друкованої продукції короткими накладами. Співзасновник друкарні Андрій Лінявський впевнений, що його компанії швидко вдасться вибудувати навколо цифрової друкарської машини (ЦДМ) відповідну інфраструктуру друку. В планах — придбати необхідний парк постпресс і приділити увагу процесам приймання та проходження замовлень.
Навіщо знадобилася ЦДМ
Для керівників компанії було очевидним зростання обсягів виробництва етикеток в сегменті цифри, тому вони вирішили придбати власне цифрове обладнання.Також у клієнтів «Мультилейбл» (кінцевих виробників різноманітної продукції — продуктів харчування, медичних товарів тощо) періодично виникала потреба у запуску нової продукції. У разі, коли треба виготовити від однієї до п’ятисот етикеток, флексографія є не кращим вибором, оскільки собівартість продукції занадто висока.
Окрім етикеток, клієнти компанії (фармацевти, заклади громадського харчування) потребували також коротких накладів рекламно-комерційної продукції. Зрештою, у компанії є власні потреби з листового цифрового друку в CMYK різної продукції. Один з напрямків діяльності «Мультилейбл» — інтернет-магазин з продажу готових етикеток різних типів. Разом з подібними замовленнями компанія обов’язково відправляє власну рекламну продукцію.
«Друкарні оперативного друку дуже складно розширити спектр послуг флексодруком. А доповнити послуги флексографічного друку «цифрою» легше, бо перед цим пройдено шлях флексодрукарні (вивчено особливості підготовки макетів, відпрацьовано технологію друку та вибору відповідних витратних матеріалів), і є розуміння, як працювати в сегменті самоклеїльної етикетки» — зауважує Андрій Лінявський, співвласник компанії «Мультилейбл».
Вибір обладнання
Перед карантином Андрій Лінявський і Віталій Козаченко планували відвідати поліграфічну виставку в Китаї, де напевно були б представлені рулонні ЦДМ для друку етикетки. Але через епідемію коронавірусу поїздку було скасовано. Тому засновники «Мультилейбл» звернулися до українського ринку постачальників цифрових друкарських машин — вивчили можливості обладнання HP Indigo, Konica Minolta, Ricoh, Xerox.Важливим аргументом на користь придбання саме листової машини стала наявність власної флатовки для джамбо-рулонів і листорізального обладнання, а також модуля для обробки форматних аркушів спеціальним праймером.
У підсумку засновники «Мультилейбл» вирішили інсталювати ЦДМ Ricoh Pro™ C7200X, яка виявилася для компанії «золотою серединою» за співвідношенням ціни та якості. Серйозними технологічними аргументами на користь Ricoh Pro™ C7200X стали наявність опції друку додатковими кольорами та висока якість відбитків.
Якість друку білим кольором на Ricoh Pro™ C7200X цілком задовольнила компанію «Мультилейбл». Крім друку в СMYK, Ricoh Pro™ C7200X добре друкує на металіках.
Багатьом замовникам самоклеїльної етикетки, яка друкується флексоспособом, нанесення УФ-лаку пропонується як опція, тому цим клієнтам можливість імітації УФ-лакування прозорим тонером у разі замовленні коротких тиражів етикетки також буде цікава.
Розширити світогляд
Додатковий інструмент, яким стала листова ЦДМ, дав змогу компанії виготовляти широкий асортимент продукції — від візитівки до промислових тиражів самоклеїльної етикетки. Придбання ЦДМ Ricoh Pro™ C7200X спричинило потребу докуповувати певне післядрукарське обладнання.Зрозуміло, що з появою машини Ricoh Pro™ C7200X кількість замовлень в друкарні «Мультилейбл» збільшиться, що потребує зміни інфраструктури, пов’язаної з автоматизацією приймання та проходження замовлень. Втім, використовуючи сучасні технології та засоби комунікації працівники без проблем можуть моніторити всі етапи проходження замовлення.
«Точка входження» для нових клієнтів
Поява цифрової друкарської машини дала змогу запропонувати додаткові послуги наявним замовникам, а також залучити нових клієнтів, яким довгі наклади самоклеїльної етикетки були менш цікаві, ніж короткі. Таким чином ЦДМ Ricoh Pro™ C7200X стала й «точкою входження» для нових клієнтів.У компанії роками формувався напрямок роботи з великими виробниками і, насамперед, увагу приділяли розвитку додаткових послуг для них. У компаній цієї категорії є потреба й у звичайній поліграфічній продукції — вони беруть участь у виставках, а, значить, їм потрібні роздаткові матеріали (листівки, флаєри, каталоги, буклети), у разі запуску нового товару — POS-матеріали. В рамках вивчення ринкових потреб виробникам промислової продукції, продуктів харчування, напоїв треба пропонувати споживачам невеликі партії товарів (100-500 виробів). Відповідно, вони потребують малотиражну етикетку та пакування.
Не боятися викликів
ЦДМ Ricoh Ricoh Pro™ C7200X інстальовано в «Мультилейбл» на умовах клік-контракту. Працівники постачальника — компанії «Мегатрейд», ексклюзивного представника в Україні компанії Ricoh Europe Production Printing, дуже оперативно реагують на питання, що виникають в процесі експлуатації техніки, консультують щодо налаштувань машини для того чи іншого матеріалу.Модель Ricoh Pro™ C7200X у каталозі Мегатрейд
Переглянути брошуру про Ricoh Pro™ C7200X
Консультації щодо обладнання для друку Ricoh: +380 (44) 538-00-06, ricohsales@megatrade.ua