Інновації на базі ШІ у Webex Suite
Інновації на базі ШІ у Webex Suite
2024 рік став вирішальним для Webex, адже Cisco вдалося досягти значних успіхів у впровадженні інновацій, зумовлених потребами клієнтів і партнерів по всьому світу.
За матеріалами blog.webex.com
Погляньмо на деякі з інновацій, які свого часу не лише визначили 2024 рік, але й проклали шлях у 2025-й. Бізнес-замовники продовжують обирати Webex Suite, щоб підтримувати зв'язок і залученість своїх працівників, а також безперешкодно співпрацювати як всередині компанії, так і за її межами. Webex — досі єдиний постачальник повного набору продуктів, від застосунків до пристроїв, яким довіряють мільйони користувачів і які підтримує мережева інфраструктура Cisco та наскрізна система безпеки. Від новаторських функцій на основі штучного інтелекту (ШІ) до розширеної інтеграції та безпрецедентного зростання — ці досягнення формують майбутнє роботи вдома, в офісі або в дорозі. Розгляньмо всі ці досягнення більш детально.
Сьогодні ШІ відіграє важливу роль у тому, як ми співпрацюємо та взаємодіємо один з одним. Вбудований у платформу Webex, ШІ функціонує у фоновому режимі, покращуючи комунікації та продуктивність, а також усуваючи бар'єри незалежно від характеру співпраці — чи то між працівниками всередині компанії, чи то з представниками інших організацій.
У 2024 році Cisco оголосила про доступність провідного в галузі кодека Webex AI Codec, який дає змогу інтелектуально трансформувати звук під час дзвінків і нарад, коли користувачі працюють в умовах поганої мережі з низькою пропускною здатністю.
Віртуальний помічник AI Assistant у Webex Suite
Cisco оголосила про загальний доступ до віртуального помічника AI Assistant у Webex Suite, який впроваджує інновації ШІ в аудіо, відео і текст незалежно від способу використання системи (підтримка клієнтів, співпраця з командою або виконання іншої роботи). AI Assistant для Webex супроводжує користувача на кожному кроці, підвищуючи його продуктивність і покращуючи комунікацію. А це означає максимум користі від кожної зустрічі, дзвінка, повідомлення та спілкування.
Клієнти Webex Suite використовують Cisco AI Assistant вже не один місяць, і відгуки про цей інструмент надзвичайно позитивні. Згідно зі статистикою на кінець 2024 року, AI Assistant був активований для понад 300 млн протоколів зустрічей і загалом застосовується кілька разів на тиждень для підбиття підсумків зустрічей, перекладу та рерайтингу повідомлень.
У першому кварталі 2025 року AI Assistant став доступний для дзвінків у Webex Calling. Cisco інтегрував AI Assistant у робочий процес дзвінків, що дало змогу користувачам Webex Calling переглядати стенограми, підсумки дзвінків і пункти дій під час самого дзвінка чи після його завершення. Коли учасник розмови переадресовує виклик, він може переслати його короткий зміст новому одержувачу, щоб той міг швидше розібратися в деталях бесіди і краще допомогти співрозмовнику.
Створення опитувань і відео за допомогою ШІ
За даними Metrigy, 75% компаній використовують платформу для підтримки залученості працівників. Надання працівникам правильних інструментів для взаємодії з іншими та відчуття участі в розмові має вирішальне значення на сучасному робочому місці. Як уже було зазначено, ШІ додано до кожного робочого процесу у Webex Suite, включаючи інструменти залучення, опитування та відеозв’язок.
Тепер можна легко створювати опитування й вікторини Slido, згенеровані за допомогою ШІ, з Microsoft PowerPoint або Google Slides, і вони будуть оптимально розміщені у презентації. Це простіше, ніж будь-коли, і водночас значною мірою посилює взаємодію між учасниками.

Можна також створити повний відео- і дикторський супровід, згенерований ШІ, у Vidcast, використовуючи слайди PowerPoint або PDF. Потрібно лише завантажити свій документ, вибрати бажану мову і тембр голосу — і отримати повноцінну відео- або дикторську доріжку, яку можна відредагувати за секунди. Існує безліч варіантів застосування цієї функції, завдяки якій кожен відчує себе учасником розмови.

Вихід телефонії Webex на нові ринки по всьому світу
Понад 16 мільйонів користувачів по всьому світу щодня довіряють Webex свої дзвінки. Webex Calling забезпечує безперешкодний перехід до хмарних технологій з гнучкими можливостями міграції та набором функцій корпоративного рівня на платформі з перевіреною доступністю 99,999%. У 2024 році Webex Calling розширив свою присутність на понад 180 ринках по всьому світу, які охоплюють 95% світового ВВП. Компанія Cisco також розширила глобальну інфраструктуру своїх центрів обробки даних, коли відкрила медіаточки присутності в ОАЕ та Південній Африці, а також запустила другий центр обробки даних у Великій Британії. Завдяки цьому Webex Calling дає змогу компаніям задовольняти свої унікальні комунікаційні потреби, гарантуючи безпеку і надійність користувачам по всьому світу.
Cisco спрощує мобільний зв'язок за допомогою Webex Go. Це рішення вже включено в професійну ліцензію Webex Calling Professional без додаткової плати.
Webex для автомобілів
Окрім того, Cisco продовжує співпрацювати з лідерами автомобільної індустрії, щоб оптимізувати роботу в автомобілі за допомогою спеціальних технологій, які покращують кооперацію й підвищують безпеку, уможливлюючи проведення зустрічей і розмов у дорозі. Зокрема, у 2024 році стартувало партнерство з Ford і Lincoln, завдяки якому застосунок Webex уже став частиною цифрової системи керування автомобілем.

Нова ера просторових обчислень із Webex для Apple Vision Pro
У 2024 році Cisco випустила Webex для Apple Vision Pro, який поєднує цифровий контент із фізичним світом. Користувачі Webex насолоджуватимуться досвідом і можливостями, які вони вже встигли пізнати й полюбити. Такі функції, як видалення фонового шуму за допомогою ШІ Webex, переклади та опитування в реальному часі, субтитри та відповіді на запитання за допомогою Slido, Cisco AI Assistant тощо, інтегровані у Webex для Apple Vision Pro, завдяки чому учасники нарад можуть зосередитися на головному.

Розширені інтеграції Webex з такими застосунками, як Salesforce, ServiceNow і Zendesk, полегшують користувачам автоматизацію завдань і доступ до важливої інформації в їхніх улюблених інструментах. За допомогою AI Assistant працівники можуть швидко інтегрувати критично важливу інформацію у свої робочі процеси, підвищуючи продуктивність і узгоджуючи дії команд. Такі інтеграції допомагають співробітникам безперешкодно працювати на різних платформах.
Робота з найвпливовішими світовими брендами
Webex надалі обслуговує найвпливовіші світові бренди, включаючи 95% компаній зі списку Fortune 500. Багато клієнтів з різних галузей, таких як фінансові послуги, охорона здоров'я, високі технології, роздрібна торгівля, виробництво, туризм, спорт і розваги, з унікальними вимогами і стандартами щодо зручності застосування, безпеки і відповідності, щодня використовують Webex для спілкування, співпраці та взаємодії.
Визнання лідерами галузі та аналітиками
Лідери та аналітики галузі продовжують визнавати досягнення Webex у сфері спільної роботи. Завдяки пропозиціям Unified Communications as a Service (Уніфікована комунікація як послуга — UCaaS) компанія Cisco потрапила в магічний квадрант Gartner® Magic Quadrant™ 2024 шостий рік поспіль. Це визнання стало можливим завдяки значним інвестиціям у ШІ, бездоганній інтеграції з пристроями Cisco та іншим перевагам платформи. Webex визнали лідером UCaaS у своїх звітах аналітичні компанії Forrester, Aragon, IDC та інші.
Webex Suite — шлях до високоефективної співпраці
Протягом 2024 року компанія Cisco досягла значних результатів у розширенні можливостей співпраці та зв'язку на платформі Webex Suite. Увага вендора до ШІ, глобального охоплення, інтеграції та партнерства відображає прагнення розробників створити більш гнучке, продуктивне й безпечне робоче середовище для команд у всьому світі. У 2025 році відбувається багато нового у сфері ШІ, голосових дзвінків, доступності та інклюзивності, глобальної експансії тощо. Тому з нетерпінням чекаємо на продовження цієї подорожі.
Погляньмо на деякі з інновацій, які свого часу не лише визначили 2024 рік, але й проклали шлях у 2025-й. Бізнес-замовники продовжують обирати Webex Suite, щоб підтримувати зв'язок і залученість своїх працівників, а також безперешкодно співпрацювати як всередині компанії, так і за її межами. Webex — досі єдиний постачальник повного набору продуктів, від застосунків до пристроїв, яким довіряють мільйони користувачів і які підтримує мережева інфраструктура Cisco та наскрізна система безпеки. Від новаторських функцій на основі штучного інтелекту (ШІ) до розширеної інтеграції та безпрецедентного зростання — ці досягнення формують майбутнє роботи вдома, в офісі або в дорозі. Розгляньмо всі ці досягнення більш детально.
Інновації із застуванням ШІ у Webex Suite
Неперевершена якість звукуСьогодні ШІ відіграє важливу роль у тому, як ми співпрацюємо та взаємодіємо один з одним. Вбудований у платформу Webex, ШІ функціонує у фоновому режимі, покращуючи комунікації та продуктивність, а також усуваючи бар'єри незалежно від характеру співпраці — чи то між працівниками всередині компанії, чи то з представниками інших організацій.
У 2024 році Cisco оголосила про доступність провідного в галузі кодека Webex AI Codec, який дає змогу інтелектуально трансформувати звук під час дзвінків і нарад, коли користувачі працюють в умовах поганої мережі з низькою пропускною здатністю.
Віртуальний помічник AI Assistant у Webex Suite
Cisco оголосила про загальний доступ до віртуального помічника AI Assistant у Webex Suite, який впроваджує інновації ШІ в аудіо, відео і текст незалежно від способу використання системи (підтримка клієнтів, співпраця з командою або виконання іншої роботи). AI Assistant для Webex супроводжує користувача на кожному кроці, підвищуючи його продуктивність і покращуючи комунікацію. А це означає максимум користі від кожної зустрічі, дзвінка, повідомлення та спілкування.
Клієнти Webex Suite використовують Cisco AI Assistant вже не один місяць, і відгуки про цей інструмент надзвичайно позитивні. Згідно зі статистикою на кінець 2024 року, AI Assistant був активований для понад 300 млн протоколів зустрічей і загалом застосовується кілька разів на тиждень для підбиття підсумків зустрічей, перекладу та рерайтингу повідомлень.
У першому кварталі 2025 року AI Assistant став доступний для дзвінків у Webex Calling. Cisco інтегрував AI Assistant у робочий процес дзвінків, що дало змогу користувачам Webex Calling переглядати стенограми, підсумки дзвінків і пункти дій під час самого дзвінка чи після його завершення. Коли учасник розмови переадресовує виклик, він може переслати його короткий зміст новому одержувачу, щоб той міг швидше розібратися в деталях бесіди і краще допомогти співрозмовнику.
Створення опитувань і відео за допомогою ШІ
За даними Metrigy, 75% компаній використовують платформу для підтримки залученості працівників. Надання працівникам правильних інструментів для взаємодії з іншими та відчуття участі в розмові має вирішальне значення на сучасному робочому місці. Як уже було зазначено, ШІ додано до кожного робочого процесу у Webex Suite, включаючи інструменти залучення, опитування та відеозв’язок.
Тепер можна легко створювати опитування й вікторини Slido, згенеровані за допомогою ШІ, з Microsoft PowerPoint або Google Slides, і вони будуть оптимально розміщені у презентації. Це простіше, ніж будь-коли, і водночас значною мірою посилює взаємодію між учасниками.

Можна також створити повний відео- і дикторський супровід, згенерований ШІ, у Vidcast, використовуючи слайди PowerPoint або PDF. Потрібно лише завантажити свій документ, вибрати бажану мову і тембр голосу — і отримати повноцінну відео- або дикторську доріжку, яку можна відредагувати за секунди. Існує безліч варіантів застосування цієї функції, завдяки якій кожен відчує себе учасником розмови.

Вихід телефонії Webex на нові ринки по всьому світу
Понад 16 мільйонів користувачів по всьому світу щодня довіряють Webex свої дзвінки. Webex Calling забезпечує безперешкодний перехід до хмарних технологій з гнучкими можливостями міграції та набором функцій корпоративного рівня на платформі з перевіреною доступністю 99,999%. У 2024 році Webex Calling розширив свою присутність на понад 180 ринках по всьому світу, які охоплюють 95% світового ВВП. Компанія Cisco також розширила глобальну інфраструктуру своїх центрів обробки даних, коли відкрила медіаточки присутності в ОАЕ та Південній Африці, а також запустила другий центр обробки даних у Великій Британії. Завдяки цьому Webex Calling дає змогу компаніям задовольняти свої унікальні комунікаційні потреби, гарантуючи безпеку і надійність користувачам по всьому світу.
Понад 16 мільйонів користувачів по всьому світу щодня довіряють Webex свої дзвінки
У 2024 році Webex Calling розширив свою присутність на понад 180 ринках по всьому світу, які охоплюють 95% світового ВВП.
Зв'язок між працівниками будь-де та на будь-якому пристрої
Переосмислений Webex GoCisco спрощує мобільний зв'язок за допомогою Webex Go. Це рішення вже включено в професійну ліцензію Webex Calling Professional без додаткової плати.
Webex для автомобілів
Окрім того, Cisco продовжує співпрацювати з лідерами автомобільної індустрії, щоб оптимізувати роботу в автомобілі за допомогою спеціальних технологій, які покращують кооперацію й підвищують безпеку, уможливлюючи проведення зустрічей і розмов у дорозі. Зокрема, у 2024 році стартувало партнерство з Ford і Lincoln, завдяки якому застосунок Webex уже став частиною цифрової системи керування автомобілем.

Нова ера просторових обчислень із Webex для Apple Vision Pro
У 2024 році Cisco випустила Webex для Apple Vision Pro, який поєднує цифровий контент із фізичним світом. Користувачі Webex насолоджуватимуться досвідом і можливостями, які вони вже встигли пізнати й полюбити. Такі функції, як видалення фонового шуму за допомогою ШІ Webex, переклади та опитування в реальному часі, субтитри та відповіді на запитання за допомогою Slido, Cisco AI Assistant тощо, інтегровані у Webex для Apple Vision Pro, завдяки чому учасники нарад можуть зосередитися на головному.

Зміцнення партнерства та інтеграції для розширення можливостей гібридної роботи
Робочі процеси, інтегровані зі сторонніми застосункамиРозширені інтеграції Webex з такими застосунками, як Salesforce, ServiceNow і Zendesk, полегшують користувачам автоматизацію завдань і доступ до важливої інформації в їхніх улюблених інструментах. За допомогою AI Assistant працівники можуть швидко інтегрувати критично важливу інформацію у свої робочі процеси, підвищуючи продуктивність і узгоджуючи дії команд. Такі інтеграції допомагають співробітникам безперешкодно працювати на різних платформах.
Робота з найвпливовішими світовими брендами
Webex надалі обслуговує найвпливовіші світові бренди, включаючи 95% компаній зі списку Fortune 500. Багато клієнтів з різних галузей, таких як фінансові послуги, охорона здоров'я, високі технології, роздрібна торгівля, виробництво, туризм, спорт і розваги, з унікальними вимогами і стандартами щодо зручності застосування, безпеки і відповідності, щодня використовують Webex для спілкування, співпраці та взаємодії.
Визнання лідерами галузі та аналітиками
Лідери та аналітики галузі продовжують визнавати досягнення Webex у сфері спільної роботи. Завдяки пропозиціям Unified Communications as a Service (Уніфікована комунікація як послуга — UCaaS) компанія Cisco потрапила в магічний квадрант Gartner® Magic Quadrant™ 2024 шостий рік поспіль. Це визнання стало можливим завдяки значним інвестиціям у ШІ, бездоганній інтеграції з пристроями Cisco та іншим перевагам платформи. Webex визнали лідером UCaaS у своїх звітах аналітичні компанії Forrester, Aragon, IDC та інші.
Webex Suite — шлях до високоефективної співпраці
Протягом 2024 року компанія Cisco досягла значних результатів у розширенні можливостей співпраці та зв'язку на платформі Webex Suite. Увага вендора до ШІ, глобального охоплення, інтеграції та партнерства відображає прагнення розробників створити більш гнучке, продуктивне й безпечне робоче середовище для команд у всьому світі. У 2025 році відбувається багато нового у сфері ШІ, голосових дзвінків, доступності та інклюзивності, глобальної експансії тощо. Тому з нетерпінням чекаємо на продовження цієї подорожі.
Мегатрейд як офіційний дистриб’ютор Cisco — це авторизований канал для придбання обладнання, ПЗ та сервісів Cisco на території України: cisco@megatrade.ua, (044) 538-00-06
Найважливіші технологічні тенденції для контакт-центрів у 2025 році
Інноваційне минуле та блискуче майбутнє Wi-Fi, конвергенція з 5G та нові точки доступу Wi-Fi 7 від Cisco