Cisco Live 2024: революційні новації та партнерства в галузі штучного інтелекту
Cisco Live 2024: революційні новації та партнерства в галузі штучного інтелекту
У лютому 2024 року Cisco провела в Амстердамі свою головну технологічну конференцію в Європі — Cisco Live EMEA, яку відвідали понад 14 тисяч провідних світових ІТ-фахівців. У рамках заходу компанія оголосила про значний прогрес у сфері штучного інтелекту (ШІ) в усіх продуктах свого портфоліо.
15.04.2024
За матеріалами Емі Лукас (Amy Lucas), blogs.cisco.com
За деяким оцінками, GenAI може додавати до світового ВВП 4,4 трильйона доларів щороку. Проте є проблеми, які заважають організаціям досягати цієї мети. У нещодавньому дослідженні Cisco AI Readiness Index взяли участь понад 8000 лідерів приватного сектору, бізнесу та ІТ-компаній із 30 країн світу. Це дослідження показало, що хоча 95 % респондентів мають власну стратегію впровадження штучного інтелекту або перебувають на стадії її розроблення, проте лише 14 % вже готові інтегрувати ШІ у свій бізнес.
На думку Олівера Тушика (Oliver Tuszik), старшого віцепрезидента і президента Cisco в Європі, на Близькому Сході та в Африці, штучний інтелект відкриває простір безмежних можливостей. Тим самим він формує майбутнє, яке є ефективнішим, інноваційнішим та вигіднішим для всіх. До того ж саме у Cisco є інфраструктура для підтримання ШІ, портфоліо, оптимізоване для його захисту, інструменти для забезпечення найкращого користувацького досвіду, а також експертиза, щоб допомогти клієнтам досягти необхідних результатів.
Завдяки диференційованим можливостям ШІ, ефективно інтегрованим у портфель рішень, Cisco допомагає клієнтам захистити свій стек і дані штучного інтелекту, керувати витратами й отримувати результати бажаної якості.
Виклики та перспективи: генеративний ШІ (GenAI) у сучасному бізнесі
Напевно, жодна трансформаційна технологія не викликала таку цікавість, як ШІ. А останнім часом широко обговорюється ще й генеративний ШІ (GenAI). Компанії з усього світу знаходять сучасні способи співпраці, управління застосунками, посилення цифрової безпеки та переосмислення клієнтського досвіду. Однак кожен із цих способів спричиняє занепокоєння щодо переміщення та доступу до даних, точності, конфіденційності, а також етичного і відповідального використання штучного інтелекту.За деяким оцінками, GenAI може додавати до світового ВВП 4,4 трильйона доларів щороку. Проте є проблеми, які заважають організаціям досягати цієї мети. У нещодавньому дослідженні Cisco AI Readiness Index взяли участь понад 8000 лідерів приватного сектору, бізнесу та ІТ-компаній із 30 країн світу. Це дослідження показало, що хоча 95 % респондентів мають власну стратегію впровадження штучного інтелекту або перебувають на стадії її розроблення, проте лише 14 % вже готові інтегрувати ШІ у свій бізнес.
На думку Олівера Тушика (Oliver Tuszik), старшого віцепрезидента і президента Cisco в Європі, на Близькому Сході та в Африці, штучний інтелект відкриває простір безмежних можливостей. Тим самим він формує майбутнє, яке є ефективнішим, інноваційнішим та вигіднішим для всіх. До того ж саме у Cisco є інфраструктура для підтримання ШІ, портфоліо, оптимізоване для його захисту, інструменти для забезпечення найкращого користувацького досвіду, а також експертиза, щоб допомогти клієнтам досягти необхідних результатів.
На чолі інновацій
Cisco вже застосовує можливості ШІ у своєму портфелі продуктів та послуг для клієнтів і є лідером інновацій у сфері інфраструктури, готової до використання ШІ. Для подальшої реалізації своєї стратегії впровадження та інтеграції штучного інтелекту компанія зробила на конференції кілька важливих анонсів:- Cisco та NVIDIA допомагають підприємствам швидко та легко розгортати безпечну інфраструктуру штучного інтелекту та керувати нею. У рамках Cisco Live EMEA обидві компанії анонсували плани постачання рішень для інфраструктури штучного інтелекту в ЦОД. Ці рішення легко розгортати та керувати ними. До того ж можна забезпечувати величезну обчислювальну потужність, необхідну підприємствам для досягнення успіху в епоху штучного інтелекту.
- Cisco Identity Intelligence захищає від найпоширеніших кіберзагроз. У рамках рішення Cisco Security Cloud постійно впроваджуються інноваційні інструменти на базі ШІ, щоб забезпечити єдину міждоменну платформу безпеки, керовану штучним інтелектом. Зокрема, це нові аналітичні засоби із застосуванням ШІ для Cisco Identity Intelligence, а також нещодавно представлений віртуальний помічник Cisco AI Assistant for Security, який допомагає клієнтам приймати обґрунтовані рішення, розширювати можливості наявних інструментів і автоматизувати складні завдання.
- Cisco представила інноваційні розробки для платформи Cisco Observability Platform. Щоб надати клієнтам більше зручності та ефективності в діях, платформа Cisco Observability Platform тепер пропонує інтерфейс природною мовою для більш зручного пошуку та усунення несправностей. Крім того, новий додаток Cisco AIOps спрощує моніторинг стану бізнесу в режимі реального часу для автоматизації ІТ-процесів і підтримання продуктивності та швидкості реагування операційних команд.
- Cisco анонсувала свій перший SaaS-продукт, який дає змогу розгортати GenAI в організаціях. Продукт Motific забезпечує централізоване бачення всього шляху впровадження GenAI, надаючи можливість ІТ-відділам і службам безпеки швидко впроваджувати функціонал GenAI у своїх організаціях із надійним контролем над конфіденційними даними, безпекою і витратами.
- Компанія прискорює впровадження штучного інтелекту завдяки наданню правильної інфраструктури для кожного конкретного випадку використання. Cisco представила нові технології, які допоможуть підприємствам розробити та оптимізувати інфраструктуру для підтримання ШІ. До них належать рішення Cisco X-Series Direct, призначене для середовищ, де клієнтам потрібен зв’язок і обчислювальна потужність на периферії для підтримання більшої кількості додатків із меншою кількістю інфраструктури. Також сюди входить розширене пропонування конвергентних і гіперконвергентних систем, які базуються на нещодавно анонсованих перевірених рішеннях Cisco і схемі AI/ML для мереж ЦОД.
- В Cisco Webex, нарешті, будуть доступні функції штучного інтелекту. Компанія оголосила про загальну доступність і випуск бета-версії інструменту Cisco AI Assistant в застосунках Webex Suite і Contact Center, включно з модулями Meeting та Vidcast Summaries, Change Message Tone, модулями перекладу повідомлень, виявлення вигоряння працівників та підсумовування розмов.
Завдяки диференційованим можливостям ШІ, ефективно інтегрованим у портфель рішень, Cisco допомагає клієнтам захистити свій стек і дані штучного інтелекту, керувати витратами й отримувати результати бажаної якості.
Якщо вам потрібна консультація стосовно впровадження рішень Cisco у вашому проєкті, звертайтеся до Мегатрейд, що є офіційним дистриб’ютором Cisco в Україні: cisco@megatrade.ua, (044) 538–00–06.
Найпоширеніші кіберзагрози у 2023 році та прогнози на 2024