Огляд рішень
Понад 18 мільйонів користувачів на понад 190 ринках світу довіряють Webex Calling від Cisco за надійність корпоративного рівня, гнучкість, безпеку та інновації в сфері штучного інтелекту. Погляньмо на останніі інновації, що визначають майбутнє Webex Calling.
Розгляньмо типові методи зловмисників, які використовують ШІ, та проаналізуймо арсенал інструментів Radware для протидії цим атакам.
Чому масово зростають продажі кабелю категорії 6A, а попит на кабелі старих категорій (5e і 6) знижується? Пояснює представник компанії Panduit.
«Клієнтам не потрібні просто надруковані аркуші. Клієнтам потрібен готовий виріб. Тому окрім власне цифрового друку, необхідно розвивати фінішну обробку», - Михайло Судорженко, CEO 24Print
Кол-центр — життєво важлива і часто єдина точка контакту компанії з клієнтами, в якій між ними вибудовуються відносини. А тому оптимізація ефективності, доступності та надійності кол-центру має вирішальне значення для забезпечення виняткового клієнтського досвіду.
Стрімкий розвиток штучного інтелекту кардинально змінює ландшафт кібербезпеки. А автоматизовані бот-атаки — саме та категорія загроз у ландшафті кібербезпеки, що здається більш поширеною, порівняно з іншими видами загроз.
Щороку з’являються нові, дедалі більш захопливі й багатообіцяючі технології. Щоб правильно ними скористатися, CIO повинні вміти визначити справді ключові розробки, які протягом тривалого часу впливатимуть на майбутнє.
Хмарна служба захисту від DDoS-атак, розроблена Radware (Cloud DDoS Protection Service), використовує передові поведінкові алгоритми для виявлення та нейтралізації наслідків DDoS-атак будь-якого рівня.
Потреба у сучасній повноколірній ЦДМ виникла після серйозних подій у липні, коли друкарня постраждала від підлого терористичного удару рашистів. Директорка Наталія Варчук запевнила: діяльність буде відновлено найближчим часом, а якість послуг залишиться на найвищому рівні!