Важлива інформація про технічну підтримку та GDPR від Synology
Важлива інформація про технічну підтримку та GDPR від Synology
Шановні партнери Synology, 25-го травня 2018 року на території Європейського Союзу та України вступає в силу «Загальний регламент по захисту даних» (General Data Protection Regulation, GDPR). Цей регламент направлено на зміцнення захисту персональних даних.
Для відповідності новим вимогам по захисту даних Synology змінила роботу декількох внутрішніх систем. Ці зміни також стосуються і системи, з якою працює служба підтримки.
До цих пір всі зареєстровані партнери могли відкривати тікет через DSM або через онлайн форму для себе або своїх клієнтів. Усі тікети, відкриті партнерами, автоматично отримували високий пріоритет.
Що змінюється:
- Починаючи з 22-го травня тікети можуть створювати лише володарі Synology Account
- Тікети можуть бути відкриті тільки для пристроїв, які були прив’язані до певного Synology Account
Для того, щоб партнери і надалі могил відкривати тікети для власних клієнтів, Synology створює «білий список».
Що потрібно зробити:
- Створіть окремий Synology Account для роботи з клієнтами – http://sy.to/13sqg
- Після цього, заповніть формуз інформацією про Synology Account, щоб представники Synology могли вас додати до «білого списку» - http://sy.to/2z4af
У майбутньому усі створені партнерами тікети також автоматично матимуть високий пріоритет. Ця функція буде доступною наприкінці червня. До того часу автоматичного підняття пріоритету не буде, проте кожен партнер матиме можливість зв’язатися зі своїм представником у Synology для отримання пріоритету для тікету.
Характеристики
Автор | Пресс-служба Мегатрейд |