Рішення Smiddle підвищують ефективність контакт-центрів
Рішення Smiddle підвищують ефективність контакт-центрів
Українська компанія Smiddle, маючи статус партнера Cisco, розробляє програмні рішення для контакт-центрів, що повністю сумісні з продуктами Cisco та забезпечують для них додаткові можливості.
28.02.2020
Українська компанія Smiddle спеціалізується на розробці програмних продуктів для контакт-центрів. Маючи статус партнера Cisco, розробляє програмні рішення, що повністю сумісні з продуктами Cisco та забезпечують для них додаткові можливості.
Так Smiddle Speech Recognition гарантує високу якість запису телефонних розмов та оперування отриманими даними. Серед можливостей цього рішення:
Smiddle Voice ID дає змогу ідентифікувати абонента в онлайн-режимі використовуючи унікальні параметри його голосу. У разі інтеграції контакт-центру та CRM можна одночасно збагачувати голосовий зліпок й актуалізувати його.
Для замовлення консультації та демоверсій запрошуємо звертатися за адресою: cisco@megatrade.ua.
Так Smiddle Speech Recognition гарантує високу якість запису телефонних розмов та оперування отриманими даними. Серед можливостей цього рішення:
- розпізнання різних звукових доріжок і формування текстового файлу у вигляді діалогу,
- синхронізація курсору запису і розпізнаного тексту,
- розпізнання аудіозапису розмови в фоновому режимі,
- позначення ключових слів у тексті,
- швидкий пошук та аналітика за записом.
Smiddle Voice ID дає змогу ідентифікувати абонента в онлайн-режимі використовуючи унікальні параметри його голосу. У разі інтеграції контакт-центру та CRM можна одночасно збагачувати голосовий зліпок й актуалізувати його.
Для замовлення консультації та демоверсій запрошуємо звертатися за адресою: cisco@megatrade.ua.
► Детальніше про виробника та ТМ Smiddle |