Мегатрейд змінюється на підтримку стратегічного курсу розвитку
Мегатрейд змінюється на підтримку стратегічного курсу розвитку
13.05.2021
Компанія «Мегатрейд», один з найбільших українських ІТ-дистриб’юторів, святкує 25 років та змінюється, щоб привести зовнішність бренду у відповідність до стратегічного курсу розвитку.
Так спеціалізацію проєктна дистриб’юція, яку де-факто практикує компанія, зафіксовано на рівні позиціонування. Логознак відображатиме п’ять ключових складових проєктної дистриб’юції. А шрифтове зображення назви компанії підкреслить прозорість та системність «Мегатрейд» у взаємовідносинах з ключовими стейкхолдерами.
25-річний досвід компанії дозволив винайти ефективну операційну модель, яка отримала назву проєктної дистриб’юції. Вона об’єднує в собі методи управління та практики роботи із партнерами і визначає ринкову успішність «Мегатрейд».
Формула проєктної дистрибуції це:
1. Products – збалансований продуктовий портфель, до складу якого входять: рішення, затребувані ринком, та нішеві продукти, де «Мегатрейд» має унікальну експертизу.
2. People – кваліфікована команда: інженери, високорівневі пресейли та консультанти з продажів, здатні бути професійними радниками для замовників.
3. Processes – ефективні процеси управління, які підтримують фінансову модель компанії.
4. Price – збалансована та гнучка фінансова політика по відношенню до партнерів.
5. Relationships – довгострокові відносини зі стратегічними партнерами та світовими виробниками.
«Найголовніше в нашій моделі роботи – постачання надійних комплексних рішень виходячи з реальних потреб замовників. Це передбачає дійсно щільну роботу в ланцюжку «вендор – дистриб’ютор – партнер – кінцевий замовник», де «Мегатрейд» виконує не тільки свою пряму функцію але й створює додану вартість на кожному етапі просування технології до споживача. Так ми розширюємо коло впливу. На цьому ґрунтуються довгострокові відносини з нашими партнерами», - зазначив Володимир Тимофеєв, СЕО «Мегатрейд».
Так спеціалізацію проєктна дистриб’юція, яку де-факто практикує компанія, зафіксовано на рівні позиціонування. Логознак відображатиме п’ять ключових складових проєктної дистриб’юції. А шрифтове зображення назви компанії підкреслить прозорість та системність «Мегатрейд» у взаємовідносинах з ключовими стейкхолдерами.
25-річний досвід компанії дозволив винайти ефективну операційну модель, яка отримала назву проєктної дистриб’юції. Вона об’єднує в собі методи управління та практики роботи із партнерами і визначає ринкову успішність «Мегатрейд».
Формула проєктної дистрибуції це:
1. Products – збалансований продуктовий портфель, до складу якого входять: рішення, затребувані ринком, та нішеві продукти, де «Мегатрейд» має унікальну експертизу.
2. People – кваліфікована команда: інженери, високорівневі пресейли та консультанти з продажів, здатні бути професійними радниками для замовників.
3. Processes – ефективні процеси управління, які підтримують фінансову модель компанії.
4. Price – збалансована та гнучка фінансова політика по відношенню до партнерів.
5. Relationships – довгострокові відносини зі стратегічними партнерами та світовими виробниками.
«Найголовніше в нашій моделі роботи – постачання надійних комплексних рішень виходячи з реальних потреб замовників. Це передбачає дійсно щільну роботу в ланцюжку «вендор – дистриб’ютор – партнер – кінцевий замовник», де «Мегатрейд» виконує не тільки свою пряму функцію але й створює додану вартість на кожному етапі просування технології до споживача. Так ми розширюємо коло впливу. На цьому ґрунтуються довгострокові відносини з нашими партнерами», - зазначив Володимир Тимофеєв, СЕО «Мегатрейд».
Презентація про зміну логотипа Мегатрейд (укр.)
Презентація про зміну логотипа Мегатрейд (англ.)
Відеопрезентація про зміну логотипа Мегатрейд